KİLİTLİ (13. Bölüm 'Uğurum')

9K 348 6
                                    

Resim: Nehir

Çalılıklardan gelen seslerle irkildim. Bu çayırlığı hatırlıyordum. Çalılıkların arasından çıkan Emre bana doğru gelmeye başladı. O bana doğru her adım attığında kalp atışlarım hızlanıyordu.

Dudaklarıma yaklaştığında kalbimde bir ağrı oluştu. Hani üniversite sınavına girerken karnın ağrıyor ya aynı ağrı kalbimde olmaya başladı.

Bir anda uyandım. Ama bir sorun vardı ben yine aynı çayırdaydım. Yanımda Emre yoktu. Çalılıkların arksında birileri olduğunu fark ettiğimde yaklaştım.

Kalbim sıkışıyordu. Az önceki ağrının üstüne bir de garip bir acı eklenmişti. Emre ve güzel bir kız öpüşüyordu.

Birden korku ve hiddetle uyandığımda kendimi Emre'nin kollarında buldum. Emre'ye öylesine sarılıyordum ki sanki onu hiç kimse ile paylaşmak istemezcesine.

Yeni yeni güneş doğuyordu. Emre'nin yatağında yatıyorduk. Ama nasıl olmuştu da buraya gelmiştim? En son şu sandalyede oturuyordum.

Heşeye rağmen onun yanında olmak bana huzur veriyordu.

Bir dakika ne saçmalıyorum ben? Alt üstü salak çocuğun teki sarhoşken beni öptü hepsi bu. Kendine gel Nehir.

Emre'den biraz zor olsa da ayrıldım ve hazırlandım. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra okula gitmek için evde çıktım.

Yan villaya göz gezdirdim ama ne köpek sesi duydum ne de köpek gördüm. Pislik Emre beni kandırmıştı.

Okula vardığımda Aleyna yanıma geldi.

"Nehir neredesin sen? Ne kadar çok merak ettim biliyor musun?"

"Üzgünüm yaa Emre ile uğraştım"

"Nasıl yani sen onlarda mı kaldın yine?!"

"Şşt duyulucak. Evet ama sana akşam anlatırım "

O sırada Can yanımızdan geçti. Aleyna dalmış gitmiş Can'ı izliyordu. Aleyna'yı oyalıyarak içeri soktum. Sonra ben Can'ın yanına gittim.

"Can bir saniye konuşabilir miyiz? Ne bu afra tafra?"

"Konuşalım dediğimi hatırlamıyorum"

"Can sen sadece benim arkada-"

"Hayır Nehir sen benim hiçbir zaman arkadaşım olmadın"

"Can sen söylemedin mi bana arkadaş olalım diye?"

"Hatırlarsan sen de Emre ile ilgili birşey duymak istemediğini onu hayatında istemediğini söylemiştin"

"Bu hala daha geçerli zaten. Sadece sarhoştu ve ben-"

"Yapma Nehir insan istemediği biriyle öpüşür mü?!"

"Can hiçbir şey için sana hesap vermek zorunda değilim! Eğer arkadaş olmak istemiyorsan keyfin bilir ama başka bir şey olmasını bekleme!"

Arkamı döndüm ve sinirle sinifa çıktım. Bu erkeklerin sorunları neydi böyle?

Emre gelmemişti. Okul çıkışı kafeye gittiğimde orada da yoktu. O olmayınca yorulamamıştım bile.

.... ....

Aradan bir kaç gün geçmişti ama Emre hala da ortalıklarda yoktu. Endişelenemeye hatta... 'Saçmalıyorsun' dedim kendi kendime. Özlemiş olamadım öyle değil mi?

Yine sıkıcı bir gün geçirdikten sonra kafeye gittim. Yine Emre yoktu.

Geçen gün gördüğüm rüyayı düşünüyordum. Hani böyle damarlarındaki kanın 150 nabızla dolaştığını hissedersin ya. Hani beynin zonklayıp o kızın yerinde olmak için can atarsın ya içimdeki duygu tam olarak buydu.

ZÜPPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin