Het is ondertussen vrijdag. De week vloog echt voorbij en het laatste lesuur was een marteling.
Na schooltijd sta ik aan de poort te wachten op Lex. Na tien minuten is ze er nog niet, en ik besluit om al te gaan. Als ik net thuis ben krijg ik een berichtje.
Hey Jax! Sorry maar ik had een extra uur en ik was het je vergeten te vertellen. Sorry dat je moest wachten hé. Tot morgen!
Vreemd. Ik heb alle klasgenoten van Lex naar buiten zien gaan. Waarom zou ze liegen? Ik vraag er morgen wel naar.Alexandra p.o.v.
"Verzonden!" zeg ik. "Goedzo" zegt hij en hij duwt me met mijn rug tegen het muurtje van de fietsenstalling. Teder kust hij mij op mijn lippen. Ik trek niet terug, nee ik kus hem terug. Hij is knap. Bruin haar, groene ogen en hij is groot. Brede schouders. Volgens mij zit hij een jaar hoger."Wacht even", zeg ik, "in welk jaar zit je?" Hij kijkt me aan met een supersexy blik. "Twee jaren hoger. Waarom?" Wow.
"Niets... zomaar eigenlijk. Maar, wanneer kan ik het tegen Jax zeggen?"
Hij zucht, haalt zijn hand door zijn jaar en gooit zijn rugzak op zijn fiets.
"Later, schat. Later." Hij springt op de fiets en weg is hij.Ik blijf achter in de fietsenstalling en lippen tintelen nog na. Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe, alleen weet ik niet wat.
Oké, zijn eerste ontmoeting met Jax was een beetje fataal, en de tweede ook. Maar ik weet zeker dat Jax wel zal inzien dat deze jongen ook goed kan zijn.
Ik heb Jax nodig ik mijn leven. Als beste vriend, als iemand die me steunt bij mijn keuzes. Maar is de keuze om met zijn pester te gaan nu wel goed?
Ja, ik dacht ook eerst 'wat een idioot'.Maar toen leerde ik hem kennen. Nog niet echt goed, maar dat komt nog wel. Hij is wel charmant.
Ik merk dat de school bijna leeg en verlaten is en spring snel op mijn fiets. Terwijl ik naar huis aan het fietsen ben peins ik nog na. Eenmaal thuis aangekomen kom ik tot een conclusie.
Ik kan niet langer voor Jax verbergen dat Lucas en ik samen zijn. Maar ik weet zeker dat hij me zal steunen.
Comment/like/share
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...