11.

5.1K 153 53
                                    

"Op dit moment wil ik dat je zwijgt. Laat me even rustig van mijn sigaretje genieten, wil je?" Zijn kalmte maakt mij gek.

"Nee! Nee, ik wil niet! Gast, je bent niet goed bij je hoofd! Maak me los!" Hij negeert me en blaast nog wat rook uit het raam.

"Oké, als je me los maakt, dan zal ik het aan niemand vertellen. Oké?" Mijn stem klinkt wanhopig... het moet maar.

Hij lacht kort en gaat tikt dan met zijn sigaret tegen de asbak. Hij loopt naar zijn bed, bukt zich en haalt nog een stel handboeien uit een schoendoos.

Zonder iets te zeggen duwt hij mij terug op de bureaustoel en haakt mijn handen (die nog steeds in de boeien zitten) vast aan de stoel. Nu kan ik echt geen kant meer op.

Hij wil net iets zeggen als mijn gsm afgaat. Hij fronst en haalt zonder pardon mijn gsm uit mijn kontzak. Ik kan nog net Alec op het scherm lezen.

"Wie is Alec?" vraagt hij. Ik zucht. "Mijn oudere broer." Hij knikt. Hij heeft hem vast wel eens zien lopen op school. "Ik ga opnemen, en je zegt maar dat je hier blijft slapen. Begrepen?" Ik rol mijn ogen. "Gelooft hij toch niet. Hij kent mijn haat... en bovendien mag het waarschijnlijk niet eens van mijn ouders. Mijn vader is schooldirecteur, en dat zou jij als de beste moeten weten."

Hij zucht en houdt het rokende deel van de sigaret naast mijn arm. "Probeer nu maar. Ik zou niet willen dat mijn hand ineens uitschiet..." Met een bleek gezicht kijk ik toe hoe hij opneemt.

"Jax! Waar ben je man! Ben je nog steeds bij die gast? Mam en pap zijn ongerust!" Hij knikt me aan en terwijl ik de sigaret in het oog hou antwoord ik: "Ja, eh zeg maar dat ik hier blijf slapen... eh achteraf gezien blijkt hij toch niet zo erg te zijn, enne ehm we hebben veel gemeen." Ik kan Alec's gezicht bijna voor me zien als hij met overslaande stem zegt: "Hoezo valt mee? Je vond hem toch vreselijk, je haat hem toch! Hij heeft je geslagen, weet je nog?" Ik zucht en schraap mijn keel. "Ja, oké ik ben van gedachten veranderd hij is tof en ik blijf hier slapen tot morgen Alec." ratel ik aan een stuk door. Ik geef hem geen kans om te antwoorden en Lucas drukt het gesprek weg.

De sigaret hangt nog steeds gevaarlijk dicht bij mijn arm. "Dus, je vind me vreselijk, je haat me en al die dingen? Wat fijn zeg. Dat is eigenlijk niet zo lief. Hiervoor word je gestraft." Ik kijk hem aan terwijl hij naar het raam loopt en de sigaret uitdrukt. Dan komt hij terug en bukt zich, zodat zijn ogen op dezelfde hoogte als die van mij zitten.

"Groen en blauw. Hmm ik snap niet wat er nu zo leuk aan is." Ik blijf stil en mijn hart bonst in mijn keel. Hij ritst zijn broek open en trekt dan zijn onderbroek omlaag. Zijn jongeheer springt naar buiten.

Ik wend mijn gezicht af en hij moet lachen. "Mondje open Jackson." Zegt hij met een plagerig toontje. Ik draai mijn gezicht weg en knijp mijn ogen dicht. Mijn lippen pers ik op elkaar.

"Komaan, je hebt nog niet gegeten! Mondje open." Ik doe mijn ogen open en kijk hem aan. "Gast ben je gek! Doe even normaal!" Hij zucht en neemt mijn mond met zijn handen vast. Dan drukt hij met twee vingers langs
de zijkant op mijn kaken zodat mijn mond opengaat. Hoe hard ik ook probeer, ik kan hem niet dicht houden. Hij neemt mijn hoofd met open mond en duwt die richting zijn penis...

Comment/like/share

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu