28.

4K 133 32
                                    

Tijdens de middag moet ik weer aan haar denken. Ik besluit om haar mijn excuses te bieden en het goed te maken. Na het eten zal ik naar haar toe gaan.

Maar dat blijkt niet nodig te zijn wannee ze ineens achter me staat. Nog voor ze op mijn schouder kan tikken draai ik me om. "Mag ik je naam echt niet weten?" Ze glimlacht.

"Jawel hoor. Ik plaagde je maar. Mijn naam is Jackson. Jax voor de vrienden." Haar ogen stralen. "Jax dus! Zoals ik gisteren al zei; Cerise. Kersentaart voor de vrienden!" Ze knipoogt.

"Hé Jax, kom je mee voetballen?" hoof ik iemand van mijn vrienden me roepen. "Ehm, ik moet gaan, maar als je wil kunnen we nog eens praten. Goed?" Ze knikt. "Heb je Facebook?" Ik knik. "Goed, dan vind ik je wel. Dag Jax!" Ik wuif en loop weg. "Dag Cerise."

Lucas p.o.v.
Daar staat ze weer, dat domme wijf. Het is dezelfde van gisteren. Toen stond ze ook al naast hem. Wat moet ze toch met hem? Verdorie. Die bitch irriteert me.

"Hé, Alexandra, weet jij wie dat meisje met de bril is?" Ik stoot haar aan en ze kijkt op van haar scherm. "Ehm, ja, dat is Cerise. Waarom?" Cerise dus.

"Oh, gewoon." Ik leg een arm om haar heen en druk een kus op haar lippen.  Ze giechelt en typt verder op haar gsm. Onmerkbaar rol ik met mijn ogen. De rest van de middag kijk ik vanaf mijn plekje naast Alexandra toe hoe dat Jackson voetbalt. Ik moet toegeven, hij is wel een beetje sexy zo met een shirt dat door het zweet tegen zijn lijf plakt...

Ik ben nog maar net thuis, of mijn gsm flikkert al.
Bericht van @CeriseDecoster. Ik negeer mijn gsm even en ga douchen. Tijdens de pauze heb ik zitten voetballen en mijn lichaam kleeft nog half van het zweet.

Als ik uit de douche stap en propere kleren aanheb, is Alec al thuis. We hebben niet veel meer gesproken eigenlijk. Wel stom. Vroeger was Alec , naast Alexandra mijn beste vriend.

Het lijkt wel alsof Lucas me van de wereld wil afsnijden. Geen beste vriendin, geen broer, ouders die me niet vertrouwden (nu weer wel).

Ik open ondertussen haar bericht en lees het.
"Hoi Jax! Ik ben het, Cerise! Ik vroeg me af of je een keer wou afspreken?" What the fuck?
Ik weet dat ik lief probeer te zijn maar ik ken dat kind pas een dag of twee, drie.

Wat denk jij dat ik moet doen?

Comment/like/share

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu