Ik loop dus naar voren tot ik voor hem sta. Hij kijkt me aan. Diezelfde blik als toen. Ik krijg een flashback naar de eerste en de enige keer dat ik op zijn kamer ben geweest. Mijn knieën beginnen te knikken.
"Weet je, Jax, je moet niet zo arrogant doen tegen mij. Dat loont niet." Hij neemt een trek van de sigaret en kom voor me staan. Hij blaast de rook uit in mijn gezicht en ik doe mijn best om niet te knipperen of te stikken in die godverdomde stank.
Hij neemt mijn arm en stroopt mijn mouw op. De sigaret hangt er gevaarlijk dicht naast.
Zweetdruppeltjes parelen op mijn voorhoofd als hij zijn sigaret aftikt boven mijn arm. Met een lichte 'sssss' branden de minuscule asdeeltjes op mijn huid.
Hij dooft de sigaret en gooit hem op de grond. "Dat was nog maar een voorproefje." Ik slik en hij rolt mijn mouw weer naar beneden. Net als ik denk dat het voorbij is, duwt hij me met mijn rug tegen de muur.
Mijn handen klemt hij onder zijn rechterhand boven mijn hoofd tegen de muur. Zijn knie is tussen mijn benen. Hoe hoger zijn knie gaat, hoe benauwder ik het krijg.
Ineens gaat hij met zijn lippen langs mijn nek. Zachtjes bijt hij erin. Ik huiver. Als hij zijn lippen ineens op mijn mond drukt draai ik mijn hoofd van hem weg.
"Lucas. Stop." Met zijn linkerhand neemt hij mijn kin vast en dwingt mij hem aan te kijken. "Waarom?" Zijn blik gaat van mijn ene oog naar het andere.
"Je hebt een vriendin. Het is niet eerlijk tegenover Alexandra." Hij is even stil maar dan versterkt hij zijn grip op mijn handen. Zijn knie schuift ineens een heel stuk omhoog. Hij drukt nu letterlijk met zijn knie tegen mijn kruis.
"Je hebt gelijk. Dat is niet eerlijk." Een zucht ontsnapt aan mijn mond ...
maar ik heb te vroeg gejuicht.Comment/like/share
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...