49.

4.6K 134 10
                                    

"Dat durf je niet", zegt Lucas. Ergens weet ik dat hij gelijk heeft. Daarom zwijg ik maar.

"Daar heb je de ballen niet voor. Net zoals je de ballen er niet voor hebt om je tegen mij te keren."

Pff. Wat weet hij daar nu van. Uiteindelijk komen we aan bij zijn huis en we stappen uit. Hij opent de deur met zijn huissleutel en we lopen naar binnen.

"Ga voor me naar boven.", zegt Lucas. Ik loop de trap op en weet de slaapkamer te vinden. Een akelig gevoel maakt zich meester over mij. Ik krijg herinneringen over de laatste keer dat ik hier was.

Maar er is niet lang tijd om zielig te doen, want Lucas duwt me opzij en stapt achter me naar binnen.

Lucas p.o.v.
Ik doe mijn jas uit en neem een sigaret uit het pakje op mijn bureau. "Roken is slecht voor je gezondheid.", zegt Jackson. Alsof ik dat noch niet wist.

"Je meent het." Ik steek de sigaret aan en neem een paar trekjes. "Wil je water?", vraag ik hem. Hij knikt en ik gooi een flesje naar zijn hoofd. Hij vangt het en neemt een slok. Dan draai ik me om.

"Trouwens, weet Cerise al dat je op jongens valt?" Ik hoor hoe hij zich verslikt in het water en even proestend op adem moet komen.

"Hoe weet jij dat nu weer?!" Hij is bang, geschrokken en verbaasd.

En ik? Het was maar een gokje...

Met de mouw van mijn hand veeg de waterdruppeltjes van mijn mond. Terwijl ik op een antwoord wacht bedenk ik me hoe slecht dit is. Dit is slecht. Heel slecht.

"Dat wist ik gewoon. Flikker." Hij loopt naar me toe en grijpt me bij mijn kraag. Niet echt hard zoals de vorige keer.

Hij grijnst en trekt me naar zich toe. "Ik leer je wel hoe het moet." Hij drukt zijn lippen op me, en ik doe mee. Onze tongen glijden soepel langs elkaar. Zijn handen gaan van mijn kraag naar mijn heupen en blijven daar rusten. Na een intense make-out van ongeveer 2 minuten laten we elkaar los.

"Dus... weet ze het al?" herhaalt hij zijn vraag. "Niet." zeg ik. Dan denk ik even na en maak er een "nog niet" van.

"Maar... jij bent toch ook"- hij legt me het zwijgen op en loopt naar de badkamer.

Even later komt hij terug met een flesje waar doorzichtig spul in zit.

"Ik neem aan dat je nog maagd bent?" zegt hij op een spottend toontje. Geïrriteerd kruis ik mijn armen en spreid ik mijn benen een beetje.

"Ja? Is daar iets mis mee dan? Sorry dat ik niet alles en iedereen die ik tegenkom verkracht." Zo, dat is eruit. Kwam wel een beetje hard aan denk ik. Gelukkig kan hij erom lachen.

"Tja, niet iedereen heeft dat talent." Hij loopt naar het bed en gaat zitten. Met zijn rechterhand klopt hij even op de plek naast hem, als teken dat ik er moet gaan zitten. Dat doe ik dan ook.

"Weet je, Jax, ik mag jou graag. Ik vraag niet veel, echt waar. Wil je me niet gewoon geven wat ik wil? Ik beloof dat ik in ruil daarvoor niet zo streng zal zijn. Ik meen het. Maar ik moet he"-

Nu zijn de rollen omgedraaid en ben ik degene die hem onderbreekt.

"Wat is het. Wat wil je?" Er klinkt enigszins hoop in mijn stem

"Doe gewoon wat ik zeg."
___________________________
Lieve lezertjes, even een korte mededeling. Binnenkort komt een nieuw deel online, en niet zomaar een nieuw deel, maar het vijftigste deel van dit boek! Ter ere van dat vijftigste deel wil ik graag en special doen erna. Ik dacht persoonlijk aan een q&a waarin jullie me vragen mogen stellen over whatever je graag over mijn persoonlijk leven zou willen weten. Goed of liever iets anders?

Laat het achter in de comments!

Comment/like/share/follow

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu