16.

4.4K 150 11
                                    

Ik loop door de gangen van de school met een paar vrienden als ineens de stem van de secretaresse door de speakers klinkt.

"Wil Jackson Forbes zich bij de directeur melden." Ja lap. Daar zal je het hebben. Ik neem afscheid van mijn vrienden en loop naar het kantoor van pap. Ik maak me klaar voor een donderpreek als ik de deur opendoe...

Lucas p.o.v.
Ik kan mijn hoofd maar niet bij de les houden. Ik heb gehoord hoe Jackson bij de directeur is geroepen. Als die fucker zijn mond opendoet over ook maar één woord, dan gaat hij eraan.

Ik denk terug aan gisteravond. Wat bezielde me toen? Zoiets heb ik nog nooit gedaan. Het gaf wel een kick. Het was iets, iets helemaal nieuw. Als ik er zo over nadenk was het zelfs aangenaam. Nu ja, aangenaam voor mij dan. Ik denk niet dat Jackson het zo prettig vond. Aan zijn kop te zien...

Volgens mij was hij zelfs een beetje bang voor mij. Zou het? Lijkt me leuk. Het heeft wel iets. Je weet wel, zo een bang hondje, dat alles doet wat zijn baasje hem opdraagt. O Jackson. Ik besef nu, dat ik nog lang niet klaar ben met je. Je bent nog lang niet van me af.

Mijn beste vriend, Tyrell heb ik het meteen verteld. Ik vond dat hij het moest weten. Hij kon er wel om lachen. Ook hij vind dat verwende directeurs-zoontjes af en toe gestraft mogen worden.

En toch...

Kort deel, I know, I know! Try to:
Comment/like/share

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu