Lucas p.o.v.
Ik duw hem helemaal tegen de muur zodat hij geklemd is. Nu kan hij geen kant meer op. Zijn handen verplaats ik van onder mijn linkerhand naar mijn beide handen. Nog steeds boven zijn hoofd.Dan kus ik zijn mond. Echt kussen kan je het niet noemen, het is meer een zuigsysteem. Ik bijt op zijn lip. Hij reageert niet.
Ik vind het stom dat hij niet tegenstribbelt. In het begin stribbelde hij wel tegen. Toen had hij nog een grote bek. Nu is hij te bang om iets terug te doen. Ik mis het tegenstribbelen. Ik mis de uitdaging.
Daarom bijt ik harder op zijn lip tot ik bloed proef. Nu reageert hij wel. Hij probeert zijn handen onder de mijne weg te trekken maar ik hou hem stevig op zijn plaats.
Als die methode niet lukt probeert hij me te schoppen met zijn been. Ik duw mijn knie kort en krachtig enkele centimeters naar boven en hij stopt met spartelen. Recht in zijn kruis.
Dan herstelt hij zich en trekt snel zijn hand onder die van mij. Ik zie zijn vuist op me afkomen maar ik kan hem nog nipt ontwijken. Ja! Dit is de actie die ik wil!
Ik grijp zijn arm en gooi hem in één beweging op de grond. Zonder pardon ga ik op hem zitten. Hij ligt nu met zijn rug op de grond en ik zit bovenop hem. Zijn handen proberen me van zich af te duwen maar ik ben zeker vijf kilo zwaarder dan hijzelf (mijn geweldige spieren, uiteraard).
Dan neem ik zijn mond en kus ik hem weer. Lang. Ruw. Beestachtig. Mijn tong glijdt niet alleen zijn mond maar ik ook zijn keel binnen. Zachtjes bijt ik op zijn tong.
Hij spartelt tegen, hij kronkelt, maar hij geraakt niet uit mijn greep. Ik doe alles:ik zuig aan zijn lippen, ik kus zijn mond, ik zuig aan zijn tong, ik bijt in zijn nek. Hij heeft nu twee lovemarks.
Dan gaat ineens mijn gsm af.
Comment/like/share
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...