25.

3.9K 127 7
                                    

In de hal duw ik hem door naar de woonkamer en roep ik luid: "Pap! Hij is er!" Pap komt uit de keuken en komt naar ons toe.

"Zozo. Lucas Lye. Wat fijn om je eens te leren kennen zeg." Lucas recht zijn rug en schud de uitgestoken hand van pap.
"Meneer. Wat fijn om u te ontmoeten! Jax en ik zijn heel goede vrienden!" Tuurlijk. Zeikerd.

"Wel, helaas ben je een beetje vroeg want het eten is nog niet klaar. Ga maar even naar boven en ik roep wel als jet klaar is. Goed?" We knikken. Zodra pap weer naar de keuken is grijnst Lucas naar me.

"Goed?" Ik knik. Ik loop de trap op en hij loopt achter me aan. "Dorothee! Dot! Doooottt!" roep ik, zodat Dorothee gestoord uit haar kamer komt. "Wat, wat, wat! Wat is er, Jax!" Gefrustreerd kijkt ze me aan. Dan ontspant ze.

"Dit is Lucas." Hij komt naast me staan en knikt even naar Dot. "Wauw. Wat een lekker ding! Ben je single?" zegt ze ineens. What the fuck? 

"Dot, what the fuck? Donder op! Ga naar je kamer!" Ik duw haar weer haar kamer in en trek de deur achter haar dicht.

Achter me staat Lucas te grinniken. "Dus je zusje vind me hot? Hahaha! Ze heeft groot gelijk!" Ik rol met mijn ogen. "Je laat het uit je hoofd. Ik meen het."

Ik duw hem verder naar onze kamer. Binnen zit Alec op zijn bed. Laptop op zijn schoot. Op mijn bed ligt Baxter te slapen.

"En dit is mijn kamer. Onze kamer. Dat is mijn oudere broer Alexander."
Alec kijkt niet op van zijn scherm en doet alsof hij me niet gehoord heeft.

"Alec, dit is Lucas." Lucas knikt even maar weer reageert Alec niet. Ik loop naar hem toe en klap de laptop dicht. "Alec!" Nu reageert hij. 

"Wat the hell gast!" Boos staat hij op en loopt hij naar beneden, naar de keuken. Hij is pap aan het helpen koken.

"Zo, wat heeft de broer van jou tegen mij?" Ik zucht en aai Baxter. "Veel. En je kan het hem niet kwalijk nemen."

"Oh ja?" Lucas sluit de deur en draait hem op slot. Uitdagend komt hij voor me staan. "Wat heb je hem dan allemaal gezegd?" Ik kijk niet op maar blijf Baxter aaien.

"Oh ehm, niet veel, vooral van de vorige keer eigenlijk. Hoe dan ook"- hij onderbreekt me.

"Dus, praatjes verkopen? Dat is niet zo lief. Hier wordt je voor gestraft. Alweer."

Comment/like/share

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu