Lucas p.o.v.
Mijn gsm gaat af. Snel spurt ik uit de badkamer naar mijn slaapkamer. Ik kan nog net zien wie de beller is. Alexandra. Ik neem op."Lucas! Je bent me een verklaring schuldig!" Ik snap het niet. "Wat? Waarom? Wat is er, schatje?"
"Noem me niet zo! Een tijdje geleden, heb ik van iedereen te horen gekregen: 'Alexandra, heb je dan niets door? Alexandra, hoe kan je zo blind zijn?' Alexandra zus, Alexandra zo. Dus nu vraag ik je, Lucas, en wees eerlijk, ga je of ga je niet vreemd?"
Mijn hoofd word rood, ik zie het in de spiegel. Shit. Hoe weet ze dat? "Nee, schat! Ik zou het nooit durven!"
Nu begint ze letterlijk te schreeuwen. "Lieg niet tegen me! Iemand zei zelf: 'Alexandra, waarom zie je niet dat je vriendje je introuw is?' en iemand anders zei: 'Alexandra, heb je echt niets door?'
Dus lieg niet tegen me, Lucas!"Ik zucht. Dit wijf begint me te irriteren. Ik ben echt niet in the mood nu. "Schat, het is laat. Laten we dut morgen bespreken met een drankje erbij?"
"Wat?! Dus je heeft het niet toe? Weet je wat, Lucas, het boeit me niet meer. Wij. Zijn. Over."
"Wacht, wat? Alexandra, luister nu even!" Is ze gek geworden?
"Over en uit!"
Ze hangt op en ik smijt mijn gsm op mijn bed. Ik heb een sigaretje nodig. Nu meteen. Dus ik loop naar het openstaand raam en steek er één op. Langzamerhand word ik kalmer.Er is slechts één ding dat ik niet begrijp: wie heeft het tegen Alexandra gezegd? Ik durf te wedden dat het Jackson was. Die smurf gaat eraan.
Zachtjes blaas ik kringetjes rook naar buiten.
"Voordat we de test doen, ga ik Tyrell even bellen. Dan hebben we dat alvast geregeld." zegt Alec. Ik knik. Zwijgend hoor ik hoe hij een gesprekje voert met hem.
"Voilà, het is geregeld. Morgen, tijdens de middag is de eerste les. Hij klonk erg enthousiast. Het leek wel of hij je kende."
Hhhm. Hoe dan ook, Alec neemt de laptop en begint de foto's te zoeken die hij wil gebruiken. Allemaal op advies van die internetvriend.
Lucas p.o.v.
Ik blaas mijn laatste kringetjes rook uit als ik weer gebeld word. Tyrell."Drie keer raden welk vogeltje ik heb kunnen strikken?"
Comment/like/share/follow
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...