48.

4.3K 135 14
                                    

Lucas p.o.v.
Om exact zeven uur bel ik aan. Ik hoor wat gestommel op de trap. Ik zet alvast mijn grijns klaar voor als Jackson open komt doen. Ik ben dan ook verbaasd als zijn zusje in de deuropening verschijnt met een reep chocola in haar linkerhand.

"Jij komt voor Jax?" Ik knik. Ze draait zich om naar de trap en roept zijn naam. Geen reactie. Zuchtend gaat ze naar binnen. "Kom maar even mee." zegt ze tegen mij. Ik loop achter haar aan naar boven, naar zijn kamer.

"Misschien is hij aan het douchen ofzo, kijk zelf maar." en ze is verdwenen in haar kamer.

Hmmm een douchende Jax.  Dat wil ik zien. Ik duw de deur open en stap in de kamer. Niemand. Vanuit de badkamer klikt het geluid van een elektrisch scheerapparaat. Dus ik ga naar de badkamer en open de deur.

Even een lijstje maken. Het volgende wat ik zie is:
•Jax
•Jax met een bloot bovenlijf
•Jax met een handdoek om zijn middel
• superhete Jax die zich staat te scheren
•ik wist niet dat hij zich überhaupt scheerde?

Mijn mentale lijstje wordt onderbroken door een korte gil. "What the fuck man! Wat doe je hier? Hoe kom he hier zelfs in?!" schreeuwt hij in mijn gezicht.

"Ik kom je ophalen. Je zusje liet me binnen." Hij legt het scheerapparaat neer en spoelt zijn gezicht af. Terwijl hij aftershave aanbrengt zegt hij: "Onze afspraak was toch pas om zeven uur?"

Ik knik en toon hem mijn horloge. "Het is vijf na, idioot." Hij schrikt en draait met zijn ogen.

"Whatever. Ga naar buiten, ik moet me nog omkleden." Ik blijf staan. Hij kijkt me doordringend aan. Als ik dan niet buiten ben, loopt hij met een diepe zucht langs mij naar zijn slaapkamer.

Ik draai me om en kijk toe hoe hij zich aankleed. Als hij doorheeft dat ik sta te kijken kleuren zijn wangen rood. "Gast, draai om! Is een beetje privacy te veel gevraagd?"

Ik zeg "ja" maar ik draai me toch om. Als hij eindelijk ook zijn schoenen aanheeft lopen we de trap af naar beneden. Even later zitten we in mijn auto.

Terwijl hij zijn gordel vastgespt rijd ik de straat uit.

"Waar breng je me naar toe?" vraagt hij. Hij probeert om zijn stem in handen te hebben. Begint al aardig te lukken.

"Naar mijn huis." Hij lijkt niet echt tevreden met het antwoord.

"Waarom? Wat gaan we doen?"

Ik grijns even. Ik kijk in de achteruitkijkspiegel waar niemand zit en zeg nonchalant: "Je bedoelt wat ga ik met jou doen." Hij slikt even.

Nu heeft hij zijn brutale bakkes weer terug en begint hij te zeuren.

"Weet je, normaal gezien zou ik nu Halo aan  het spelen zijn met mijn broer. Maar omdat jij perse in mijn buurt wil zijn, heb ik dat moeten verplaatsen naar morgen. Mijn broer was echt niet blij man. Als je me nog eens zoiets flikt"-

"Dan wat? Wat wil je dan doen?" Ik wacht op een antwoord.

"Dan zeg ik de waarheid aan Alexandra."

"Welke waarheid? Dat ik zogenaamd vreemdga? Weet ze toch al. Ook al is er niets van waar, natuurlijk."

"Dan zeg ik tegen haar dat je een flikker bent."
___________________________
Oooohhh, spannend! Laten jullie me weten wat jullie van het verhaal tot nu toe vinden? Enige opmerkingen, verbeteringen, een beetje kritiek? Mag altijd!

Tot gauw,

Expect-us

Comment/like/share/follow

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu