Want zodra ik de deur achter me heb gesloten staat Lucas ineens voor me. Samen met een jongen die ik wel eens naast hem heb zien lopen. Ik ken hem niet, maar zijn aanwezigheid verontrust me.
"Wel, wel, wel. Wie we hier hebben. Moet het zoontje van de directeur naar de wc?" Zegt Lucas met een plagerige toon. Ik draai me om en wil weer buiten lopen als de jongen naast hem me aan mijn arm terugtrekt. Hij duwt me weer voor Lucas en gaat achter me staan tegen de deur, zodat er niemand uit en niemand in kan.
"Niet zo snel. Wat heb je allemaal tegen je vader gezegd?" Oh ja! Hij heeft de omroep ook gehoord! Shit! "Niets. Gaat je niets aan." Ik sta versteld van het feit dat ik nog kan praten. Mijn knieën knikken en mijn hart bonst als een bezetene.
"Nog een grote mond opzetten? Dat is niet braaf." Hij knikt naar de jongen achter me en ik voel ineens een voet op mijn rug. Één duwtje en ik lig op mijn knieën, op de grond. De jongen neemt met één hand mijn haar vast en trekt mijn hoofd zo mee omhoog. "Hij vroeg je iet, sukkel." sist hij.
Lucas p.o.v.
Hij ligt daar, als een klein, bang hondje. Een hondje dat naar zijn baas moet luisteren. En ik ben zijn baas. Dus...Ik ga naar Tyrell en fluister iets in zijn oor. "Jij wilde toch ook eens proberen?" Hij knikt. Jackson heeft me niet gehoord.
Nog steeds met zijn hoofd naar beneden zet ik een voet op zijn nek, zodat hij niet kan opkijken. Niet bang zijn, ik druk niet te hard. Tyrell en ik wisselen van plaats en nu staat Tyrell voor hem.
Hij doet zijn broek open en haalt zijn staaf naar buiten. "Mondje open, Jax!" zegt Tyrell. Ik haal mijn voet van zijn nek als hij zijn gezicht opricht en zegt: "Jax voor de vrienden. Voor jou dus nog steeds Jackson." Maar Tyrell laat hem niet uitspreken en voordat hij zijn hoofd kan wegtrekken ligt Ty zijn staaf al in zijn mond. "Zuigen." En vreemd genoeg, hij doet het ook. Zou hij bang zijn na de laatste keer?
Comment/like/share
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...