50.

5.1K 138 14
                                    

"Doe gewoon wat ik zeg.", herhaalt hij. Ik knik.

"Ik beloof dat het geen pijn zal doen." Ik hoop het voor hem.

Hij buigt naar me toe en trekt mijn t-shirt over mijn hoofd. Even later liggen ook mijn broek en boxers op de grond.

Daar sta je dan, in je nakie. In de kamer van één of andere gek. Ik herbekijk mijn leven even. Waar is het mis gegaan?

Ondertussen heeft Lucas zijn broek en boxers uitgedaan. Zijn trui houd hij aan. Even voel ik me ongemakkelijk. Dit is te veel bloot, bij iemand die ik niet vertrouw. Maar hij zei dat het heen pijn ging doen. Juist?

Hij ziet dat ik twijfel en neemt me vast bij mijn schouders. "Kijk me aan, Jackson." Ik kijk hem aan.
"Vertrouw me." Ik knik.

Hij neemt het flesje met doorzichtige spul erin en knijpt er wat uit op zijn hand. "Wat is het?" vraag ik.

"Glijmiddel. Glijdt makkelijker." Juist ja.

Lucas p.o.v.
Ik dacht eerst aan iets anders. Toen ik zag dat hij nog te veel twijfelde ben ik van gedachte veranderd. Mijn hand vol met glijmiddel gaat richting zijn penis.

Hij schrikt even rechtop als mijn vingers zijn eikel aanraken. "Dat is koud." zegt hij. Ik knik, maar zeg niets. Ik ga verder met het uitsmeren van glijmiddel. Langzaam wordt hij stijf. Bij mij voel ik ook al iets groeien.

Als alles is uitgesmeerd begin ik hem zachtjes af te trekken. Hij relaxt en staart naar iets in de verte. Ik duw hem zodanig op het bed, zodat hij met zijn rug op het bed ligt.

Ik klim half op hem en ga op zijn benen zitten. Nu kan ik zijn gezicht zien. Die mooie ogen. Om in te verdrinken. Ik trek harder en harder, probeer het zo goed mogelijk te doen voor hem. Dit is de eerste keer dat ik het bij iemand anders doe.

Maar ik doe het helemaal niet slecht want ik voel dat hij een hoogtepunt nadert. Net voordat hij spuit stop ik. Met een teleurgestelde blik kijkt hij me aan. "Nog niet." fluister ik.

Ik kruip op handen en voeten naar hem toe. En dan gebeurt er het onverwachte.

Ik kijk recht in dat gezicht. Dat perfecte gezicht met die perfecte ogen en die perfecte grijns die hij maar niet van zijn gezicht kan krijgen. Zijn haar dat fucking mooi zit.

Maar ik kijk ook recht in het gezicht dat me heeft gekwetst. Vaak. Te vaak. Maar hij is het nu aan het goedmaken, toch? En als ik eerlijk mag zijn....

Fuck it, ik doe het gewoon. Ik grijp hem bij de kraag van zijn trui, zo onverwachts dat hij bijna zijn evenwicht verliest. Ik trek hem naar mij toe en plant mijn lippen op de zijne. Hard. Ik heb dit nodig. Ik heb hem nodig.

Want terwijl ik hem kus valt mijn frank. Deze jongen is jaloers op Cerise. Deze jongen wil mij voor zichzelf houden. Hij wilde míj, mij en niemand anders. Deze jongen is verliefd op mij. En ik o-

Ik stop even met denken als er een geweldige kreun uit Lucas' mond ontsnapt. Hij trekt even terug en verbaasd kijkt hij me aan. Ik grijns terug. Hij stelt geen vragen maar kust me weer. Zijn tong vraagt toestemming om binnen te mogen en ik geef toestemming.

Onze tongen glijden langs elkaar, onze lippen passen perfect op elkaar. Ik zoen zoals ik iemand nog nooit heb gezoend. Zacht, teder, ruw, hard, beestachtig, vrouwelijk, alles tegelijk. Het is als een bom die in mijn mond ontploft.

Na tien minuten zakt hij hijgend op mijn borst. "Wow.", is alles wat hij kan zeggen. Ergens ben ik trots op mezelf.

"Maarre, Lucas. Ben jij nog maagd?" Hij kijkt even naar me op. "Oh wat? Ah ja, ehm met meisjes niet, met jongens wel."

"Wil je er iets aan doen?"
De glimlach op zijn gezicht strekt zich van oor tot oor.

________________________
Lieve lezertjes, er mogen nog vragen gesteld worden! Alles wat je graag van me zou will en weten, het is nú het moment!

Comment/likes/share/follow

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu