"I-ik heb echt niets gezegd." zeg ik paniekerig. Te laat. Lucas tikt tegen de sigaret en wederom branden de asdeeltjes op en door mijn huid. Ik bijt op mijn tanden.
"Waarom ben je er zo zeker van dat hij het is?" vraagt Tyrell.
Lucas p.o.v.
"Wie zou het anders geweest zijn?" antwoord ik. Gefrustreerd neem ik ene trekje van mijn sigaret. Ik laat de rook even in mijn longen kringelen vooraleer ik weer uitadem."Ik was het echt niet. Ik meen het." Ik negeer hem. Pffft. Je hebt geen idee hoe moeilijk ik het vind om nu niet naar hem te lopen, hem bij zijn kraag te grijpen en hem eens goed te kussen. Zeer moeilijk.
Tyrell kucht even. Ik draai me om. "Luuk, ik heb Alec beloofd dat hij bekijken zou krijgen van mij."
"Wie is dat ook alweer?" vraag ik. "Mijn broer." zegt Jax. "Zwijgen. Dus, je hebt hem beloofd om gratis bijles te geven. Niet slim." Hij kijkt naar de grond.
"Nu ja, hij is wel een vriend van me." Daar kan ik wel wat mee. "Maar ik ben je beste vriend. Juist? En daarom ga je hier een prijskaartje aan hangen."
"Ja, tuurlijk. Ik doe alles voor jou." Dat was wat ik wilde horen.
Ik loop naar hem toe en fluister stil genoeg in zijn oor zodat Jackson het niet hoort: "In ruil voor een nachtje met mij geef je hem bijles? Oké? Dus als je hem nu les gaat geven mag ik hem vanavond lenen. Duidelijk?"Tyrell knikt. Ik richt me tot Jax. "Heb je plannen vanavond?" "Ja, ik zou"- ik onderbreek hem. "Nu niet meer dus. Vanavond kom ik je ophalen. Om zeven uur. In orde?" Ik wacht niet op een antwoord en ga naar buiten. Daar doof ik mijn sigaret en loop naar beneden.
"Je hebt hem gehoord. Vanavond om zeven uur. Ben je bereid?" Ik weet het niet. Wat kan hij doen? Erger dan de laatste keer bij hem thuis zal het wel niet worden. Ik knik.
"Mooi. Dan gaan we nu naar de bibliotheek. Heb je al je boeken bij je?"
Comment/like/share/follow
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...