Ik zit thuis aan tafel met pap, Dorothee en Alec. Mam is nog niet thuis. En pap is nog steeds kwaad om dat 'incidentje' met Lucas. Alec kijkt me heel de tijd aan. En ik? Ik heb het gevoel dat ik ga instorten.
"Ja, hallo? Gaat er hier iemand nog iets zeggen of hoe zit het? Alec? Praat eens even?! Zijn jullie allemaal jullie stem kwijt?" Dorothee. Ik zie dat pap geïrriteerd is en ik hou mijn adem in.
Dan praat hij ineens."Jackson. Ik wil die Lucas zien. Stel hem maar aan me voor. Morgen, nodig je hem maar uit om bij ons te komen eten. Begrepen?" Mijn ogen worden groot en in mijn ooghoek zie ik dat Alec net zo verbaasd is als ik.
"Maar, m"- Pap slaat met zijn vuist op tafel en iedereen schrikt. "Niets te maren! Ik ben hier de vader en ik bepaal wat er gebeurd! Ben ik duidelijk!" Ik knik en eet verder.
"Ik heb geen honger meer." Dorothee gaat van tafel af en ze loopt naar boven. Met een gebogen hoofd hoor ik haar zachtjes snikken. "Ik ook niet." zeg ik daarom en ik loop Dorothee achterna.
Als ik voor haar kamer sta klop ik zachtjes op de deur. "Dot?"
Zonder te wachten op een antwoord duw ik de klink omlaag en stap ik de kamer in. Ze kijkt niet op tot ik naast haar ga zitten."Hé, Dot! Wat is er? " Dan kijkt ze me ineens aan met een glimlach en ik zie dat ze het snikken gefaket heeft. "Oke, nu ik je volledige aandacht heb, kan je me dan uitleggen wat hier aan het gebeuren is? Waar was je? Heb je enig idee hoe ongerust pap en mam waren?"
Oh nee. Begint zij nu ook al? "Ik was bij een vriend blijven slapen." Ik wil opstaan maar ze trekt me terug aan mijn mouw. "Nee, dat was je niet! Anders waren ze niet zo kwaad geworden!"
Ik heb hier echt geen zin in. Ik trek mijn arm los en loop naar de deur. "Ik was bij een vriend blijven slapen en dat is alles dat je moet weten."
Terug op mijn kamer sta ik voor de spiegel. Ik zit weer met enkele problemen. Zal ik weer een lijstje maken?
- ik moet ervoor zorgen dat Lucas bij ons blijft eten.
- dat houdt in dat ik met hem moet gaan praten. En dat wil ik niet.
-Dorothee. Die heeft iets in haar kop en als het in haar kop zit, krijg je het er niet meer uit.
- Alexandra. Ze heeft nog steeds niet door dat ik afstand wil.
- Alec. Ik hoop dat hij er niet achter komt, dat ik dat was in de wc. Anders heb ik een probleem.Zo dat was weer één van mijn lijstjes (er komen er nog veel hoor).
Nu een plan bedenken om met die fucking klootzak van een Lucas te gaan praten... wens me succes.
Comment/like/share
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...