23.

3.9K 128 0
                                    

Ik loop naar buiten als ik ineens tegen iemand opbots. "Kijk uit!" snauw ik het meisje toe. Geschrokken kijkt ze me aan. "Sorry, ik zag je niet!" Ja, vast.

Haar boeken zijn gevallen op de grond en wanhopig raapt ze ze weer op. Geïrriteerd buk ik om haar te helpen. Ten slotte ben ik niet zo'n douchebag als Lucas.

"D-dankje" stamelt ze. Ze kijkt me aan en haar ogen stralen. "J-je ogen! Ze zijn... verschillend!" Verbaasd kijk ik haar aan. Is dat nu speciaal? Ja, ik heb gekleurde ogen. Dus?

"Blauw en groenachtig bruin. Ik vind het mooi!" Tof. Wat leuk voor haar. "Bedankt." zeg ik dan maar. Ik duw de opgeraapte boeken in haar handen en wil doorlopen.

"Wacht, hoe heet je?" roept ze. Jezus denkt dit kind echt dat dit één of andere Disney-film is ofzo? What the fuck?

"Gaat je niets aan." roep ik terug, en ik maak dat ik op het school plein sta. Wat een rare meid.

Over meiden gesproken, daar loopt Lex samen met Lucas. Ik walg als ik ze zie zoenen. Dezelfde mond die mijn ... ach, je weet best wat ik bedoel.

Ik loop naar ze toe en probeer 'gewoon' te klinken. "Hé Lucas, vind je het erg als ik je prinses even van je leen?" Hij grijnst naar me en schud zijn hoofd. Ik trek Lex mee.

Comment/like/share

Addicted to you (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu