"Ik moet zeggen, Jackson, ik ben een beetje teleurgesteld in je. Vroeger was je altijd zo braaf. Neem nu bijvoorbeeld dit gsm- voorval. Je weet toch dat je gsm uit moet tijdens de les? En je punten worden er ook niet beter op. Een buis voor Frans, bio, wiskunde en een vijftigje voor fysica. Je bent deze week al twee keer te laat gekomen. Ik ben hier niet tevreden over. Wat is er met je aan de hand?"
Ik zucht en kruis mijn armen. Mijn bio leraar meneer Verschueren staat voor me, me te preken. Het laatste dat ik nu nodig heb is een fucking preek.
Oke, eigenlijk heeft hij wel gelijk. Ik heb te veel buizen. En mijn gedrag moet misschien veranderen. Maar wie boeit het? Vroeger was ik echt niet zo.
"Niets. Het gaat prima." antwoord ik daarom dan maar. Hij schudt zijn hoofd en komt naast me staan.
"Je kan het me zeggen. Echt waar, ik kan misschien helpen." Vertwijfeld kijk ik hem aan. Deze man, ongeveer dertig jaar, blond haar en bruine ogen denkt mij te kunnen helpen.
Wat moet ik zeggen? Het vriendje van mijn ex-beste vriendin is me seksueel aan het misbruiken maar ik kan er niets tegen doen omdat ik niets durf te doen? Ja? Niet dus. Gaat niet gebeuren.
"Het gaat echt prima met mij. Maakt u zich maar geen zorgen." zeg ik dan maar. Hij zucht en staat op.
"Best. Vanavond nablijven. Ik zie je om vijf uur in het nablijflokaal. Tot dan." Met een beweging maakt hij duidelijk dat ik kan vertrekkken.
Ik loop samen met Cerise door de stad. We hebben allebei een ijsje vast en mijn rechterarm om haar schouders. We lijken net een stel.
"Dus toen zei ik: Nee, je moet niet over mensen roddelen, en toen zei zij: Jij moet niet dezelfde kleren dragen als ik, en toen deed ze haar jas open en ze had exact hetzelfde t-shirt aan als ik! Kan je dat geloven?"
Ik probeer mijn irritatie te verbergen en lik nog eens aan mijn ijsje. "Nee, wat een bitch." zeg ik.
Glimlachend kijkt ze me aan. "Wist je dat je prachtige ogen hebt?"
Ja. Want dat heeft ze al tien keer gezegd vandaag. Help...
Comment/like/share/follow
JE LEEST
Addicted to you (boyxboy) ✔️
Teen FictionHoogste rang: #1 in gay en #1 in jongen [VOLTOOID] Jackson heeft twee verschillende kleuren ogen. Zijn linkeroog is blauw, zijn rechteroog is groenbruin. Zijn vader is directeur van de school. Op school lachen ze er soms over maar gelukkig heeft hi...