7.rész

723 14 0
                                    

Csak feküdtem és gondolkodtam. Gondolkodtam azon,hogy vajon Daniel komolyan gondolja e ezt az egészet,vagy egyáltalán tudja e mit beszél. Mondjuk 19 évesen csak tudja már..Bár sose tudni.

A telefonom jelzett, egy üzenetem érkezett Nikitől.

*Hellóka. :* Ráérsz holnap suli után? :P Úgy is tudom,hogy igen,szóval ne találj ki semmi kifogást :D*

*Szió,hát ráérek. Miért?*

*Elmegyünk vásárolni oksi?*

*Okés,elmehetünk.Szia jó éjszakát, reggel tali a suliban*

*Jóéjt*

Hát,mivel holnap nem beszéltük meg Daniellel hogy jönne,ezért miért is ne mennék el vásárolni Nikivel? Legalább kicsit kikapcsolódok, bár a gondolataimat úgysem tudom elterelni róla.

Este 23:30 van és én még mindig nem tudok elaludni pedig nagyon kellene mert reggel 0. órára megyek és 6:15kor kelek.

Még megnéztem az üzeneteimet, az instagramomat,facebookomat. Nem volt semmi különös,csak a szokásos "tükörben pózolok kinyomom a seggem" szelfik,ezért inkább le is raktam az éjjeliszekrényemre a telómat. 

Félálomban voltam,amikor egy üzenetem érkezett. Gondoltam Niki az megint , mert szokása hogy éjszaka fent van és zaklat ezért meg sem néztem. Aztán még egy üzim jött. Ahj,istenem megnézem csak hagyjon békén mert álmos vagyok.

D.:*Remélem nem alszol még.:)*

Ahh,szuper, már csak te kellettél az agyamba alvás helyett Dan..

*Hát,most már nem*

D.:*Ne haragudj, ha felébresztettelek csak jó éjszakát szerettem volna kívánni. :) *

*Hamarabb nem lehetett volna? Amúgy neked is jó éjt :)* 

D.:*Ó,elég morcos vagy most.:(  Akkor nem is zavarlak tovább,aludj csak,holnap korán kelsz.:) *

*Igen,mert fáradt vagyok és igen, elég korán. Amúgy aranyos vagy,hogy írtál.:) Szia,jó éjt.*

*Holnap tali.:) *

Most már végképp nem fogok tudni elaludni,hurrá. 

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now