A csengő megszólalt én pedig rohantam le az emeletről Daniel karjaiba. Felpattantam mögé és elindultunk hozzájuk. Kb 5 percet motoroztunk aztán megérkeztünk.
Kicsit ideges voltam,mert hát csak először leszek nála. Mi van ha nem fogok tetszeni a szüleinek? Mi van ha beégek vagy valami olyat mondok amit nem kellene? Bár Melissa ismer és kedvel,inkább az apukája aggaszt. Na meg a báttya.
Be léptünk a házba és gyönyörű látvány tárult elém.
Bordó kő, barna szekrények, hatalmas tv, szép konyha és rengeteg növény. Kellemes illat volt,talán az illatosítónak köszönhetően. Első látásra tetszett a hely és már jól is éreztem magamat.
Egy középkorú férfi jött velem szembe, Daniel apukája. Kezet fogtunk és bemutatkoztam. Melissát már ismertem,így ő nem volt új. Szimpatikusnak tűnt az apukája így kezdtem megnyugodni.-A bátyád merre van? - kérdeztem Dant.
-Szerintem nincs még itthon vagy az emeleten van.Leültünk a nappaliba és elkezdtünk -beszélgetni mindenféle dologról. Iskola,tanulás, barátok és megint a tanulás és az iskola. Engem kifejezetten nem zavart a szülei kíváncsiskodása, mert szívesen valaszoltam,de Danielen láttam hogy kezd feszült lenni. Egy fél órát lent -beszélgettem a szüleivel aztán felmentünk az emeletre. Már nagyon akarom látni a szobáját.
- És íme az én birodalmam. - lépett be a szobájába és várt engem is.
-Azta. csak ennyit tudtam mondani.
Világoskék falak, szürke polcrendszer, íróasztal, lila bolyhos szőnyegek amikhez passzolt a sötétlila függöny, és egy bőrtámlájú ágy.
- Nagyon tetszik a szobád.
- Köszi, szerintem is jól néz ki.
- Miért voltál feszült lent?
- Anyumék miatt. Azt hittem megint befognak szólni hogy nekem is tanulnom kéne meg hasonló.. Már tele van a faszom velük. - válaszolta idegesen.
- Ó, értelek. De most itt vagyok és nincs miért feszültnek lenned.- odabújtam a nyakához és adtam egy puszit rá.
Nem is kellett több, Daniel hátra fektetett és elkezdett simogatni meg puszilgatni. Apró nyögések hagyták el a számat, annyira jó volt. Becsukta az ajtót és folytatta amit elkezdett. Puszilgatott, csókolgatott, kényeztetett.
*
Feküdtünk egymás mellett kifáradva, amikor egyszer csak hallottam egy mélyebb hangot.
-Sziasztok! - szólt egy hang be az ajtón.
- Szia. - köszöntünk kórusba.
- Na mostmár bemutatlak a tesómnak is. - pattant fel mellőlem.Bemutatkoztam neki is és elég jó fej volt. Első látásra szimpatikus ő is.
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is