Miután kicsengettek az utolsó óráról is Daniellel hazamentünk együtt,mivel egész héten nálam alszik. Erre vártam már nagyon, mert érezni akarom a közelségét,azt a különleges köteléket közöttünk és a kapcsolatunkban(bár ezt mindig érezzük szerencsére), az illatát mellettem miközben ő alszik és még sorolhatnám az apró részleteket róla és hogy mennyire odavagyok érte.
Haza értünk és anyukám már frissen készült uzsonnával várt minket. Daniellel nagyon jól kijönnek és ennek örülök. Lassan már úgy kezeli anyum, mintha a bátyám lenne,de azért aranyos. Leültem a helyemre és egy kis cetlit hagyott ott a tányérom mellett.
"Érezzétek jól magatokat,én túlórázok,majd holnap találkozunk. Puszi,szeretlek. És Danielt is puszilom mondd ám meg neki!"
Az üzenet elolvasása után egyből elkezdtem nevetni,annyira hogy Dan pólójára köptem a fél pohár üdítőm tartalmát.
-NE HARAGUDJ!! - mondtam neki kétségbeesetten.
-Nem fog összedőlni a világ egy kis szörptől a pólómon. Amúgy meg nem tudok rád haragudni, ezt te is tudod. -válaszolta félmosollyal.
A bénázásom után Daniel átvette a pólóját, amit igazából kár volt mert szívesen elnézegettem volna kajálás közben is a széles vállait meg a szépen kidolgozott felsőtestét,de ennek majd este kerítünk sort.
Este 6 óra lehetett már, amikor csengettek. Niki állt az ajtóban Mattel. Szuper.
-Sziasztok. Gyertek.- mondtam és biccentettem a fejemmel a ház felé.
-Ja, nem akarunk bemenni csak arra akartalak megkérni,hogy itt hagytam az egyik felsőmet és hogy hozd már ki légyszi.- utasított furcsa hangnemben Niki.
Köpni nyelni nem tudtam a hangsúlya miatt,de követtem az utasítását és kihoztam a felsőjét.
-Tessék.Legközelebb szebben is mondhatnád.- böktem oda neki.
-Jólvan,tök mindegy hogy mondom, mert így is úgy is oda kellett volna adnod.- válaszolta flegmán és felháborodva.
-Mi a franc van veled Niki? Miért vagy ilyen velem? Mit tettem veled amiért így kell viselkedned? Amióta Matt kezét fogod,azóta nagyon megváltoztál velem szemben csak nem tudom miért. Én nem lettem veled más mert együtt vagyok Daniellel,de velem ellentétben te nagyot fordultál. Attól még,hogy hurcigálják a seggedet ide-oda amikor csettintesz egyet,attól még nem leszel nagyobb ember. Ja,meg attól se,hogy ki van nyalva a segged. Az enyém is ki van képzeld,de még sincsen nagy arcom, meg nem bánok úgy azokkal akiket szeretek,mint egy kutyával.- keltem ki magamból,mert a düh és a csalódottság beszélt belőlem.
Egy szót sem szóltak csak beültek a puccos autójukba és elhajtottak. Daniel ahogy meghallotta a kiabálásomat lerohant.
-Mi történt?
-Semmi,csak elmondtam,hogy mi zavar amióta együtt van Mattel Niki.-válaszoltam neki idegesen és dühösen.
-Hagyd rá,majd rájön hidd el. Az emberek sokszor későn jönnek rá,hogy mit veszítenek el.
Bementünk a házba és leültünk egy kicsit a kanapéra. Elég fáradt voltam ezért elszundítottam Daniel vállán. Amikor elaludtam éreztem, hogy simogat és egy két puszit ad a homlokomra. Utána kiesett minden.
20:00 óra után pár perccel felébredtem az ágyamban. Még arra sem emlékszem,hogy felvitt a szobámba. Te jó ég,teljesen kiütődtem.
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is