11.rész

567 13 2
                                    

10 óra van.

Hallgatom a az eső kopogását az ablakomon,és várom Daniel hívását. Nem tudom miért,van egy olyan érzésem,hogy hívni fog. Különben miért mondta volna azt hogy ő nem köszönne még el?

11 óra.

Cseng a telefonom.

*Jó estét kívánok hölgyem.*-szólt bele Dan.

*Jó estét kívánok magának is,uram*-válaszoltam mosolyogva.

*Hogy vagy? Mit csináltál este?*

*Jól vagyok még mindig. És te? Semmi érdekeset. Zenét hallgattam, és képzeld Niki elhagyta a pénztárcáját aztán rajtam kereste,de nincs meg sajna.*

*Uh,az szívás. Hát csak megtalálja. Én most már jobban vagyok,hogy hallom a hangodat.*-mondta halkan.

*Aranyos vagy nagyon. Várom már a holnapot.*

*Én is,de még mennyire. Nem felejtettem ám el amit egyszer meséltél nekem az időjárásról.Amióta esik,azóta csak rád gondolok.Bár ez hülyeség,mert nem kell ahhoz esnie,hogy rád gondoljak.*

*Ó, édes vagy,hogy megjegyezted. Én is szoktam rád.*

Beszélgettünk mindenféléről és egyszer csak azt vettem észre,hogy 1 óra van. Elég gyorsan telik az idő..Nagyon jól esik,hogy ennyire figyel rám.

*Hát,nem tudom hogy vagy vele,de én kezdek álmos lenni. Elmegyünk aludni?*

*Hát,nem tudom hogy vagy vele,de én is kezdek álmos lenni. Elmehetünk aludni.*-válaszolta édes hangon.

Egyszerűen megőrjít ez a srác.

*Hát akkor holnap találkozunk,Daniel. Jó éjszakát, aludj jól.*

*Neked is jó éjszakát. Szeretlek.*-és letette.

Hát azt hiszem,hogy ezt a szót tényleg hallottam a szájából. El sem hiszem. Tényleg szeret Daniel? Engem? Komolyan az érzése irántam? Nem tudom elhinni. Boldognak érzem magamat.

Letettem a telómat az éjjeliszekrényemre és csak feküdtem bámulva a plafont és hagytam,hogy a gondolataim álomba merítsenek.

Reggel vagyis délelőtt 10 óra körül felébredtem. Fogat mostam,elmentem kajálni aztán anya átküldött a sarki boltba. Felkaptam magamra egy rövid nacit meg egy pólót és átszaladtam a boltba.

 Felkaptam magamra egy rövid nacit meg egy pólót és átszaladtam a boltba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A csemegepultnál Melissával találkoztam,Dan anyukájával. Ó, istenem a fiát nem hozta el véletlen magával?!

-Szia!-köszöntem rá.

-Ó,szia Veronica! Mi újság, hogy vagy? Mentek ma a buliba hallom.

-Hát semmi különös,anya átküldött felvágottért. Jól vagyok , és te? Igen megyünk. Daniel mondta?

-Igen mondta még tegnap. Elég izgatottan,ami szokatlan tőle,mert nem egy bulizós fajta,de ezt gondolom te is tudod.-válaszolta mosolyogva.

Ó,szóval Daniel ilyen izgatott,hm... ez tetszik.

Miután Melissával letárgyaltunk, kifizettem a dolgaimat és hazamentem.

Már alig vártam az estét. Olyan lassan telt az egész napom. Unatkoztam is egy kissé. Úgy gondoltam felhívom Nikit és elmesélem neki a fejleményeket.

*Sziaa! Képzeld. Daniellel megyek ma a buliba és eljön értem motorral.*

*Szió csajszi!Huhaa itt már lesz valami,ebben biztos vagyok. Örülök nektek!*-mondta.

*Hát szerintem is,köszi ari vagy*

Nikivel beszéltem egy órát kb aztán feltaláltam magamat. Elmentem kutyát sétáltatni,anyának segítettem , meg kitakarítottam a szobámat.

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now