Kelj feeeel!!- kiabálta a fülembe Niki - DÉL VAN!!!
Ezt csendesebben és kedvesebben nem lehetett volna? Utálom ha így ébresztenek. Nem is szoktak. Anyukám kedves simogatása után ez az ébresztés fájt. Meg különben is, vasárnap van. Addig alszok ameddig akarok.
Lassan kikeltem az ágyamból és felöltöztem bár Niki már addigra ki volt sminkelve,összepakolva és csinosan felöltözve.
- Hát te hova készülsz így kicsípve? - kérdeztem felvont szemöldökkel.
- Mattel randizni megyek! Már alig várom!
- És hova mentek?- kérdeztem félig ásítva.
- Elmegyünk shoppingolni meg kajálni.
- Ó, érezd jól magad akkor. - válaszoltam kicsit elkeseredve.Úgy érzem, hogy addig voltam jó Nikinek időeltöltésként amíg Matt be nem lépett az életébe. Alig volt itt 1 napot és már lelép? Hát jó, ő tudja.
Felvettem a mamuszomat és kikísértem Nikit, akit már várt a lovagja szerintem a világ legdrágább kocsijából kifütyülve. Intett neki (komolyan mondom, mint egy útszéli k*rvának) és Niki már be is pattant mellé. Adott egy puszit az arcomra és egy annyit hogy "Na majd beszélünk csajszi" és lelépett. Ez egy kicsit szarul érintett. Csak ennyi egy itt alvás, együtt hülyéskedés után?! Még csak 2 napja van együtt Mattel vagy mit tudom én hogy együtt vannak e,de nagyon nagy arca lett. Nem akarom,hogy hülyének nézzék vagy átverjék,főleg egy ilyen ne, mint Matt.. Féltem Nikit.
Anya kérdőn nézett rám amikor visszamentem a lakásba.
-Összevesztetek? Mi a baj?
-Csak annyi a baj,hogy Niki megváltozott egy kicsit és zavar engem ez,de majd rájön. -mondtam letörten.Felmentem a szobámba és rendbe szedtem magam, majd csengett a telefonom. Daniel volt és megkérdezte,hogy elmegyek e ma hozzá. Mindig is kíváncsi voltam,hogy milyen a házuk,milyenek a szülei mert hát őket nem ismerem annyira. Anya elengedett,már csak Dant vártam,mert jött értem.
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is