Miután feltápászkodtam az ajtó elől, felmentem és lefeküdtem aludni.
Aludni ugyan nem tudtam a boldogságtól, ezért felléptem facebookra. Az első dolog a kezdőlapon ez volt: "Natan Collins ott lesz egy eseményen." A helyi szórakozóhelyben lesz buli. A sulim 80%-a odajár szórakozni, én még egyszer sem voltam. Először igazából kicsit megijedtem, hogy ő is jár oda bulizni. Mi van ha ott szokta csábítgatni az áldozatait? Mi van, ha elmegy és engem elfelejt és megcsal?? Várjunk. Hogy csalna meg, amikor nem is vagyunk együtt?! Hát Veronica, te teljesen belezúgtál ebbe a srácba.10:30
Felébredtem, majd lementem anyához. Hallottam hogy tesz-vesz, szóval már ő is fent van.
-Szia!- ugrottam a nyakába.
-Szia kicsikém.-nyomott egy puszit az arcomra.- Mi újság? Hallom volt látogatód az este?-kérdezősködött.
-Micsoda? Honnan tudod?-rémültem meg.
-A szomszéd Fred ezzel kezdte amikor hazaértem.
-Istenem, annak a fickónak nincs jobb dolga? Állandóan a teraszán ül és sörözik.-mérgelődtem- És mit mondott kit látott?
-Annyit mondott, hogy egy fiú volt itt olyan 11 körül.
-Ohh, értem.
-Na , de mesélj már! Daniel volt az, ugye? Mit akart?-kíváncsiskodott.
-Hát Daniel is itt volt. Na jó, ez kicsit furán és félreérthetően jött ki.-nevettem.- Szóval, hogy ne értsd félre nem egyszerre voltak itt, nyugi. Először Daniel jött. A szokásos értetlensége meg a bunkósága volt csak, de lerendeztem, elküldtem.Aztán Natan jött, visszahozta a pénztárcámat a strandról, mert ott felejtettem.-meséltem.
-Juj, új hódoló??
-Jaj anya, nem. Nem tudom.. lehet. Szerintem igen.-válaszolgattam össze vissza.
-És hogy néz ki? Hány éves? Cuki?
-Anya!! Igen cuki. Velem egy idős,szőkésbarna a haja és kékek a szemei. Eszméletlen kékek!-olvadoztam.
-Ennek örülök. És honnan ismeritek egymást?-kérdezte.
-Egy suliba járunk.
-Örülök. Csak egy jó tanács. Óvatosan. Ne hogy olyan gödörbe ess, mint Danielnél!
-Rendben, megfogadom.- válaszoltam mosolyogva.Anyának segítettem a házimunkában majd felvonultam a szobámba.
Natan írt.
*Szia, nincs kedved ma ismét egy pohár kólához? ;)
*Szia, nálad vagy nálam? :)
*Egyikünknél sem. Ma este 7-kor a Popp's-ban.Hű. Akkor ez most egy randi??? Natan Collinssal fogok randizni? Oké Vero, nyugodj meg! Ez csak egy ital, semmi több.
-ANYAAA!
Anyukám felrohant.
-Mi a baj kicsim??-ijedve kérdezi.
-Randim lesz ma este 7-kor Natannel!!-örültem.
-Juj, szupiii! Hova mentek?
-A Popp's-ba hívott el. Annyira izgulok!- járkáltam össze vissza.
Úgy éreztem egész nap, hogy alig akar telni az idő. Minden percben szinte az órát néztem. Nikinek elmeséltem a "randimat" Natannel egy másfél órás videchat keretében ismét.18:10
Most jön a lányok kedvenc kérdése, mit vegyek fel?
Nem akartam túl csinosan kinézni, mert nem tudtam, hogy ez egy randi vagy csak egy tali. Így az egyszerűbb mellett döntöttem. Felvettem egy farmer rövidnadrágot és egy csinos, ám egyszerű krémszínű felsőt.
A Popp's nincsen messze szerencsére, így elég volt 18:40-kor elindulnom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak Ő,senki más
Romansa-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is