Különösebb figyelmet nem tulajdonítottam Natanra, magamban felfogtam, hogy ott van a seggfej exem haverja (aki mellesleg nem is olyan csúnya és valami megfogott benne) és, hogy tuti ő is egy kaptafa vele.
-Nagyon nézeget téged Natan.- szólt hirtelen Niki.
-Hát, gondolom furcsa neki,hogy nem Daniellel lát vagy csak szimplán bámul, mert fürdőruhában vagyok.Nikivel kimentünk a partra süttetni magunkat. Általában nem szoktam napozni,hisz nekem elég ha a vízben vagyok, már ott lebarnulok, de Niki kedvéért kifeküdtem vele egy kicsit, különben sem lett volna nagy kedvem egyedül pancsolni.
-Veronica?- szólt egy kevésbé ismerős hang a semmiből.
-Jézusom, de megijedtem. Heló, Natan?
-Szia, bocsi, hogy megijesztettelek titeket.
-Engem különösképpen nem annyira.- vágott közbe Niki.
-Csajos napot tartotok pasik nélkül?- kíváncsiskodott.
-Úgy ahogy mondod. Pasik nélkül...- motyogtam.
-Daniel? Rég nem láttam már, szokatlan, hisz mindig találkozunk. Mi van vele?
-Ez egy nagyon jó kérdés, Nat. Szeretnék kielégítő választ adni neked, de még én sem tudom mi van vele. Nem beszélünk már.-mondtam neki mélyen a szemébe nézve, ám kissé zavarban voltam.
-Micsodaa? Szakítottatok? - bámult értetlen fejjel.
-Igen Natan, szakítottak és már szabad préda Veronica. Gyerünk hajts rá!- vágott közbe Niki elég furán.
-Ő, szerintem ezt a beszélgetést folytassuk majd máskor, jó?
-Oké.. Akkor majd beszélünk, gondolom.- igen, ez vagyok én. Az utolsó pillanatban teszem cikivé a helyzetet.
-Sziasztok lányok!- köszönt el mosolyogva.-Most komolyan, miért kellett ezt?!- vontam kérdőre Nikit kissé idegesen.
-Jaj, lazulj már le. Csak szimplán tudattam vele, hogy szabad vagy. Hidd el, nem ez volt az utolsó alkalom,hogy beszélt veled, plusz rajtad is látszik, hogy oda vagy a srácért.- bátorított.
-Nem!! Csak a szemei eszméletlen szépek, na meg a mosolya..Úristen,Veronica állj már le!- beszélgettem magammal.
-Na látod, erről beszéltem!- mosolygott Niki.
Vajon tényleg igaza van Nikinek? Hisz még nem is ismerem Natant. Mi van ha egy sorozatgyilkos? Vagy mi van ha ő is ugyanolyan bunkó, mint Dan? Pörögtek a fejemben a viccesebbnél és lehetetlennél lehetetlenebb gondolatok de valahogyan éreztem Natan auráján,hogy ő nem azokba a tipikus "srácok körébe" tartozik. Ő benne volt valami különleges csak még rá kellett jönnöm, hogy mi fog meg benne annyira úgy, hogy még szinte nem is ismerem.
Hazaértem, Nikitől elköszöntem, majd leültem a nappaliba anyukámra várva. Azt asztalra volt egy kis cetli téve.
"Kicsim, ma elmentem az unokatesódra vigyázni, majd csak reggel jövök! Ha esetleg baj van, tudod hol lakik a nagynénéd! Puszi, szeretlek."Szuper, egyedül vagyok, ismét. Gondoltam rá,hogy átmegyek hozzájuk, de nem volt kedvem hallgatni a gyerek kiabálást meg nagynéném Lily nyafogását a munkáról.A szülés óta kicsit őrültebb lett, így inkább itthon maradtam.
Felnéztem a közösségi oldalaimra. Semmi izgalmasat nem találtam és így inkább fogtam magam és sorozatot néztem.
Amerikai Horror Story 2.évad. Nem elégszer láttam már, de képtelenség megunnom. Az összes évadját szeretem, bár a cirkuszos az nem annyira fogott meg.
18:00Csengetnek.Kinéztem az ablakomon, de a sövénytől nem láttam ki lehet az. Leszaladtam és kinéztem a konyha ablakból. Daniel.
Nem voltam felkészülve még a megbeszélésre, de hát úgy látszik eljött az ideje.Nagy levegőt vettem, majd kinyitottam az ajtót.
-Szia.- köszönt.
-Szia.
-Bejöhetek?
Bólintottam egyet. Azon gondolkodtam, vajon mennyire látszik a szemeimben a gyűlölet és a harag?Leült a kanapéra és nem nagyon szólt semmit.
-Mit akarsz?-kérdeztem tőle.
-Megmagyarázni ezt az egészet.
-Szerintem ezen nincs mit megmagyarázni. Miért kellett? Miért nem voltam jó neked? Ezekre a kérdésekre ha olyan választ adsz nekem, amit megérdemlek akkor nincs mit tovább tárgyalni.
A levegő izzott és most nem a jobbik értelemben.
-Figyelj, hülye voltam, nem kellett volna..és ha már őszinte akarok lenni, nem az volt az egyetlen alkalom, amikor csókolóztam azzal a lánnyal.
Na itt valahogyan még jobban elborult az agyam.
- Takarodj innen. Most.
-Hallgass meg, kérlek! Nagyon elszúrtam az egészet. Natan hibája az egész.
Amikor ezt kimondta, először arra gondoltam,hogy mi köze van neki ehhez az egészhez.
-Kétlem,hogy Natan miatt csókolóztál egy lánnyal, nem is egyszer.
-Nem, nem miatta, de ő akart elmenni kocsikázni.
-Aha, szóval ő rá kened azt,hogy megcsaltál, nem is egyszer és hogy ő tehet arról,hogy totál részegre ittátok magatokat? Nem hiszem, hogy a világon akkora probléma az,hogy a haverok elakarnak menni kocsikázni, majd 2 idióta, értsd magad és Mattet, rögtön beleesnek más lányok szájába egy lepukkant helyen, de amúgy tökre igazad van, reális az egész.Elég nevetséges vagy Daniel.- mondtam neki idegesen.Erre nem tudott mit mondani. Csak lesett maga elé.
-Szóval nem hiszel nekem?! Megértem, egy idióta vagyok. Tudod mit? Nem is bántam meg,hogy többször is megtettem!- emelte fel a hangját.
-Szerintem ideje menned, nem vagyok kíváncsi a beteg agymenetedre , úgy látszik ez nem változott semmit.-válaszoltam neki cinikusan és magabiztosan. Valahogy ezt olyan nehéz elviselniük a férfiaknak, ha egy nő magabiztos.
Az ajtó felé vette az irányt majd kiviharzott rajta.
-De azért tudd, hogy a másik csaj jobban smárol mint te!- kiabálta még.
-Oké kincsem, puszi!- integettem neki ahogy elhajtott a motorjával.Kicsit lesokkolt a tény, hogy nem egyszeri alkalom volt, de csodálkoztam is magamon, hogy rosszabb reakcióra számítottam volna, esetleg egy pofont lekeverni neki vagy ilyesmi, de nem. Úgy érzem, hogy kezdem magam teljesen túltenni a történteken. A másik, hogy komolyan Natan tehet erről? Ugyan már, nem vagyok egy kislány aki elhiszi az ilyeneket. Igen, manapság a haver tehet arról, ha te megcsalod a barátnődet. Gratulálok Daniel. Nem csalódtam benned.
A múltbéli történéseket elmondtam Nikinek egy 2 óra hosszúságú videochat keretében. Ő is teljesen kiakadt és egyetértett azzal, amiket mondtam Danielnek.
21:30
Megfürödtem, bekapcsoltam a riasztó rendszert a házba, majd lefeküdtem és olvastam egy kicsit.
Pittyent egyet a telóm. Magamban valahol titokban egész nap arra vártam,hogy Nat keressen. Hát, most jött egy jel.
"Natan Collins ismerősnek jelölt"Örömömben mosolyogtam a képernyőre, mint egy idióta és egyszer csak lemerült a telóm. Ezt nem hiszem el!
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is