19.rész

411 12 0
                                    

A telefonom cseng.

*Szióka* szólt bele egy édes hang.

*Sziaa.Vártalak már. Miújság?* - válaszoltam felpörögve és vidáman.

*Hát,úgymond elegem van a szüleimből.Anyum úgy kezel mint egy  5 évest akinek el kell magyarázni mindent. Folyamatosan arról papol,hogy el ne késsek a suliból, meg hogy mi lesz velem ha nem tanulok. Úgy csinálja,mintha valami gengszter lennék aki szarna mindenre,és ezt te is tudod,hogy nem így van, mert te ismersz a legjobban ezen a földön.* -magyarázta elkeseredett hangon.

*Uhh,nem tudtam,hogy ennyire zavar ez téged. Tudod,hogy mindenben segítek vagy megpróbálok segíteni,mert egyben a legjobb barátom is vagy,akit támogatok mindenben ha kell. Erre csak annyit mondok,hogy próbáld meg vele megbeszélni,hogy már igen is felnőttél és eltudod dönteni,hogy mi a jó neked, és a legfontosabb,hogy bízzon benned,hisz a fia vagy.*

*Hát,köszönöm a tanácsokat, aranyos vagy. És köszönöm,hogy segíteni próbálsz, szeretlek nagyon.* 

*Én is szeretlek Daniel és ne köszönd. Ez egy alapvető dolog egy kapcsolatban.*- mondtam.

A kedvemet egy kicsit elrontotta Dan,de nem ő végül is,hanem maga a dolog amiről beszéltünk,mert átéreztem,de ennek ellenére örültem,hogy felhívott és hogy hallottam a hangját. 
Még egy fél órát beszélgettünk,addig Niki is elvolt Mattel, azt hiszem chatelgettek egymással. 

Leültem törökülésben Nikivel szemben az ágyamon,felkapcsoltam az égősoromat (hogy megadja a hangulatot), és elkezdtem Nikire nézni,hátha rájön,hogy mit is akarok hallani.

-Miért nézel?Kezdek zavarba jönni - vonta fel a szemöldökét nevetve.

- Mint egy legjobb barátnő , akinek elkell mesélni ha a legjobb barátnője lefekszik egy fiúval, úgy nézek most rád. Szóval bökd ki. Minden egyes részletre kíváncsi vagyok.Gyerünk!

- Már vártam hogy megkérdeeeezd!!!- visítozta felpörögve.
Nos hát, amikor elmentél a boltba akkor ugye feljöttünk. Leültünk az ágyadra és szemezgettünk. Aztán megkérdezte tőle,hogy tetszik e nekem én meg hülye picsa létemre rávágtam hogy IGEN!
Hiába próbáltam mentegetőzni , felesleges volt mert odahajolt hozzám és lesmárolt. Elkezdett bedurvulni a helyzet és egyszer csak az ölében találtam magamat,ahogyan puszilgatott. Ő is elmondta,hogy többet érez irántam,mint barátság és én ettől nagyon boldog voltam és jelenleg is vagyok. És végül is,semmi extra nem volt,csak lefeküdtünk. Gumival,persze. 

-És fájt? -kérdeztem kíváncsian.

-Nagyon fájt,szenvedtem. A könnyem is kicsordult, és irigyellek mert ahogyan te elmesélted, neked csak 1-2 percig fájt,én meg vagy 4-5 percig szenvedtem Matt alatt,de az a lényeg,hogy megtörtént és végre nem vagyok szűz.  -mesélte büszkén.

Egy kicsit azt éreztem Niki sztorijában,hogy neki az volt a lényeg,hogy elveszítse valakivel, ez esetben Mattel és nem az,hogy maga az alkalom különleges legyen.Bár mindenkinek más és más az elvárása ebből a szempontból,szóval nem szólok bele. Ha neki ez így tökéletes volt,akkor elfogadom és örülök neki.

Annyit vettünk észre,hogy lassan éjfélt üt az óra. Anya hazaért,le mentünk neki köszönni aztán már fel is jöttünk. Jégkrémet ettünk meg egy csomó nassolni valót. Éjszakára pont jó,komolyan..na mindegy, csak mi lehetünk ilyen bolondok. Egy két sorozatot megnéztünk még, aztán már kezdtem álmosodni ahogy Niki is.  Kikapcsoltuk a laptopot és 2 óra tájékában sikerült aludnunk. 

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now