13. rész

552 13 1
                                    

Miközben csókolóztunk Daniel kezei a derekam és a fenekem felé kalandoztak. Egy halk sóhajjal jeleztem neki: tetszik amit csinál.

Odasétáltunk az ágyhoz és leült,én pedig az ölébe,és úgy folytattuk. Éreztem Dan kezeit a csípőmön és ez biztonság érzetet nyújtott.
Néha-néha beletúrtam hoszabb, szőke fürtjeibe.
Egyszercsak azt éreztem, hogy elkezdi kezeivel kikötni a felsőmet elölről. (Hát igen,jó ötlet volt ez a felső.)

- Mit csinálsz? kérdeztem tőle huncut mosollyal.

-Csss, olyat amit élvezni fogsz, kisasszony.

Ledőltünk az ágyra, én voltam felül és úgy folytattuk amit elkezdtünk.

Levettem róla a pólóját és a nadrágját, nehogy már csak ő élvezze a látványt.
Izmos felső teste tárult a szemeim elé. Életem szerelmével vagyok itt, ebben a helyzetben, akivel max csak annyit tudtam elképzelni hogy szomszédok vagyunk.

-Miért csinálod ezt, Daniel?kérdeztem tőle mosolyogva.

-Olyan jó érzés látni ahogy akarod.

Kicsit megingott az akaratom.

Eléggé feszült lettem, vagy is mégjobban,mert hát csak az első alkalmam lesz és félek.

Mi van ha fájni fog?

- Mi a baj? kérdezte aggódva.

-Semmi, csak kicsit feszült vagyok. válaszoltam.

-Miért vagy az? Valamit rosszul csináltam?

- Nem,dehogy. Te minden jól csináltál,csak félek mert ez lesz az első. És nem akarom hogy rossz emlékek kössenek hozzá.

-Nyugodj már meg. Vigyázok rád és fogok is. suttogta halkan a fülembe miközben egy két puszit nyomott az arcomra.

Tovább folytattuk egymás kínzását.

Egyszercsak egy hirtelen mozdulatot vett és leszedte rólam a bugyimat. Végre, mindketten meztelenek voltunk.

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now