10. rész

603 16 0
                                    

Egy ideig feküdtem az ágyamon,aztán csengett a telefonom. Ismeretlen szám hívott.

*Szia, remélem nem zavarlak.*- szólt bele egy ismerős és kedves hang.

*Szia,te sose zavarsz.*

*Hogy vagy? Csak azért hívtalak, hogy megkérdezzem,holnap ráérsz este?*

*Jól vagyok köszi. Hát, holnap este lesz Betty bulija,aztán arra megyek, de gondolom tudsz róla.*

*Arról a lányról ki nem tud valamit.*mondta nevetve.

*Hát ez igaz. És miért hívtál fel?*

* Hát gondoltam átmehetnék hozzád vagy esetleg elmehetnénk valamerre. Bár ha neked az jó, ha együtt mennénk a buliba...?*

* Uhh, hát felőlem mehetünk. És hányra jönnél?*

* Úgy gondoltam, hogy 19:30ra elmennék érted motorral,aztán utána meg Bettyhez*

* Okés én benne vagyok. Akkor holnap itt találkozunk. Szióka, jóéjszakát.*

* Rendben. Szia, neked is jóéjszakát. Bár én még nem köszönnék el.* mondta rejtelmesen és letette.

Ez az, holnap végre lehetek Daniellel. Kicsit furán érintett a dolog hogy vele fogok menni egy buliba..de örülök. Végre kicsit felszabadulok, ja és persze vele lehetek.

Lementem a nappaliba, anya nem volt itthon,szerintem elment boltba vagy éppen valamelyik barátnőjéhez és enyém volt a ház. Ezaz.

Bekapcsoltam a tvt,csatlakoztattam a telómmal aztán nyomattam a zenét. Kicsit lazítottam. Egyszer csak csengettek. Lehalkítottam a zenét és kisétáltam a kapuhoz. Niki volt az.

N.:- Halloood szerintem nálad hagytam pénztárcámat.

-A pénztárcádat? Nálam biztos nincsen,nekem nem adtad oda. Nem jössz be?

N.:- Basszus akkor elhagytam... á most nem megyek mert anyának mondtam hogy 10 perc és otthon vagyok, ha meg nem érek haza  akkor lőttek a holnapi bulinak.

-Akkor okés. Szia vigyázz magadra. Buliba tali.

Bementem és folytattam tovább amit elkezdtem. Zenét hallgattam, játszottam a telómon amíg anya haza nem ért.

Miután haza ért, elmentem vacsorázni utána pedig fürdeni. Most jött velem a cicám is akit egyszerűen imádok. A második szerelmem. Szeret velem fürdeni én meg szeretem össze habozni az orrocskáját.

Megmostam a hajamat, ami igazából felesleges volt mert úgy is megmosom holnap is. Na mindegy. Leborotváltam  a lábamat mégegyszer,hisz holnap buli van,aztán elég égő  lenne szőrös lábbal táncikálni.

Este 9 óra lehetett amikor elkezdett dörögni az ég. Amint említettem,nagyon szeretem a viharos időjárást ezért képes vagyok percekig is az ablakomban állni és nézni,hallgatni. Ezt is tettem most.

Ilyenkor egy kicsit elfeledkezek minden gondomról,bajomról. Kikapcsolok.

Anya hozott fel nekem egy tálba gyümölcsöket és leült az ágyam szélére.

-Mesélj csak nekem erről a Danielről.

- Mit meséljek? kérdeztem tőle értetlenül.

- Jaj, azt hiszed nem látszik rajtad hogy odavagy a srácért?

-Ő....Hát... lehet hogy odavagyok érte. Hát igen.. szerelmes vagyok belé.

-Kicsim ebben nincs semmi szégyellni való. Daniel rendes fiú,kedves és még helyes is. Nincs baj azzal ha szerelmes vagy. Az lenne a baj, ha nem lennél az. Vagy éppen lányba lennél. De ez most mellékes.-mondta mosolyogva.

- Hát igen. Na mindegy majd kiderül mi lesz belőle. És amúgy tudod mondtam hogy holnap lesz egy buli az egyik osztálytársamnál,aztán elmegyek mert megvagyok hívva.

- Meg sem  kérdezem,hogy Daniellel mész e.

-Igen vele megyek anyaaa!

-Jólvan kicsim. Én megyek feküdni. Jóéjszakát.- és egy puszit nyomott az arcomra.

-Neked is jóéjszakát.

Valahogy éreztem,hogy anya ráfog jönni. De hát az anyám. Jóhogy ismer.


Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now