12.rész

559 14 0
                                    

Eltelt a napom lassacskán, ránéztem az órára és 18:45öt mutatott. Basszus el kellene kezdenem készülődni.

Na lássuk csak. Először is kerítek magamnak valami ruhát. Tálaltam egy rövid farmernadrágot és egy hosszú fekete felsőt ami szerintem elég szexi. Meg szerintem a fekete vans cipőm passzol hozzá.

 Meg szerintem a fekete vans cipőm passzol hozzá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután  felöltöztem, jöhetett a sminkem. Nem vagyok egy "5 kiló púder meg alapozó" fajta lány,ezért csak szempillaspirált használok meg néha korrektort. Bár most festettem egy tusvonalat is mivel az illik a ruhámhoz.
A hajamat kivasaltam. Magamra fújtam a kedvenc parfümömet(persze csak lájtosan), plusz izzadásgátló.

19:25 van.
Nem soká érkezik Daniel. Kíváncsi vagyok,hogy hogyan fog kinézni. Egy biztos: írtó szexin.

Anyának megmutattam magam és persze azt válaszolta hogy gyönyörű vagyok. Váltottam pár szót vele és már csengetett is valaki. Hallottam a motor hangját így biztos voltam benne hogy Dan az.

Kirohantam a kapuhoz és Daniel tárult a szemeim elé. Egy fehér póló volt rajta egy fekete farmer nadrággal,vans cipővel. A haja kicsit bevolt lőve, hogy legyen tartása (max 20 percig).

- Szia.-mosolygott rám.
- Szia. -mosolyogtam vissza rá.
-Eszméletlen  gyönyörű vagy.
-Köszönöm aranyos vagy. Te is csini vagy.

Miután bementünk, még egy kicsit felmentünk hozzám a szobába.
Leültünk az ágyamra és elég kínos csend volt köztünk. Csak méregettük egymást. Egyszer csak anyum megtörte a csendet.

- Elmentem itthonról,jó szórakozást! Aztán vigyázzatok magatokra. Majd jövök valamikor.

Nos,ketten maradtunk.

Felálltam az ágyról és mondtam

- Hát akkor szerintem induljunk el.

- Várj még egy kicsit.-suttogta a fülembe hátulról miközben átkarolta derekamat.

Megfordultam és a szemébe néztem. Láttam a szemeiben a vágyat és a szerelmet. Megcsókolt. A karjaimat a nyaka köré fontam és csak a pillanatra és rá koncentráltam. A szívem olyan hevesen vert,hogy az egész szoba zengett tőle. Na meg a csókoktól.

- Ez helyes amit most mi csinálunk?-Suttogtam a fülébe.

-A leghelyesebb dolog amit életemben tettem.-válaszolt halkan, teli szenvedéllyel.

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now