17.rész/ Csajos este

478 11 1
                                    

Délutánra egyedül maradtam itthon. Anya elment dolgozni, Daniel pedig haza, mert családi est van náluk. Azon gondolkodtam mit kellene csinálnom amivel eltudom ütni az időt és még jól is érzem magamat.

Áthívtam Nikit. Régen örültem neki ennyire utoljára,jó érzés volt egy csajos este.
Nem akarsz itt aludni?-dobtam fel a kérdést izgatottan

Hmm, lássuk csak. Itt lenni veled kettesben, popcornt zabálni valami nyálas romantikus film közben, éjfélig beszélgetni. Szerintem itt alszok.

Boldog voltam mert kissé hiányzott már Niki és a vele töltött idő, amit utoljára nyáron élhettünk át. Neki is közbe jöttek dolgok és egyaránt nekem is,ezért nem volt időnk ott aludni egymásnál, de végre eljött ez az idő. Anyumnak nem szóltam róla,de biztosan örülni fog ő is Niki társaságának. Ki nem?

-Na, és hogy vagytok Daniellel? arcáról sugározott a kíváncsiság.

- Minden a legnagyobb rendben van. Rég voltam ilyen boldog és kiegyensúlyozott. Na és Matt? Vele mi a pálya?

- Jaj ne is mondd. Egyfolytában írogat meg hívogat ami idegesítő,bár igazából erre vágytam és aranyos is tőle, szóval nem mondok semmit még egyelőre.

Megértettem, hisz tudom milyen ez a bizonytalanság. Annál rosszabb nincs,de tényleg.

Letöltöttem egy jó kis filmet(nem,nem valami nyálas romantikusat) amit estére meg is nézünk. Csináltunk vacsit együtt, mint valami rossz leszbi pár kb úgy nézhettünk ki a konyhában.
"Hozd ide a fakanalat; nem azt nem úgy kell csinálni; ahj bízd rám inkább mert te béna vagy." Na ja. Így volt ez.

Anya csak késő este ért haza a munkából, így miénk volt a ház.
Elmentünk fürdeni és lassacskán már  el is jött az este. Niki lepakolta az ágyamra a holmijait és berendezte magát a birodalmamba. Laptop az ágyon, smink a smink hátán, és a ruhái.

Amíg fürdött én lent voltam a konyhában és nasiztam.
Csengetést hallottam így  kisiettem a kapuhoz. A szemem előtt egy magas srác állt, Matt.

Zavarhatok?

Te meg mit keresel Itt? kérdeztem tőle összevont szemöldökkel.

Ja,csak Niki írta hogy itt alszik ma nálad és hogy benézhetnék hozzá. válaszolta nyugodtan.

Gyere be.- és biccentettem a fejemmel a ház felé mutatva.

Matt leült a kanapéra és megkínáltam egy kis kólával. Amíg iszogatta,elkezdtünk beszélgetni amit még én magam is csodáltam,mert nem nagyon szívlelem ezt a gyereket.

És hogy vagytok Nikivel?  kérdeztem kissé kíváncsian.

Hát tudod jó kis csaj meg minden. Bejön asszem.

Hát,Matt nem volt a határozottság mintaképe, de most látszott rajta hogy biztos abban amit mond.

Na és te meg Dan? Hogy álltok? Smaci meg minden van?

Ő, igen asszem...
Nem is sejtettem hogy tud rólunk.

Neki is bejössz ám amúgy.- csúszott ki a számon.

Micsoda? kérdezte meglepődve

Amint ezt megkérdezte, Niki le is esett szinte a lépcsőről, úgy megörült Mattnek. Egymás nyakába ugrottak mint akik nem találkoztak 2 éve és mint akik már 5 éve ismerik egymást. Aranyosak voltak.

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now