Teltek múltak az órák és lassacskán végre kicsengettek.
Felkaptam a táskámat és ahogy Nikivel megbeszéltük, 14:00-kor taliztunk a suli előtt. Niki rohadt jól nézett ki,irigyeltem.
N.:-Na miújság, hős szerelmes csajszikám? Miért hívott talizni? Ja,és mit csináltatok? Elmentetek a wcbe?-Dehogy mentünk a wcbe, tudod hogy nem olyan vagyok. Semmi érdekes,csak látni akart és ezért hívott ki. És adott egy puszit a számra.-meséltem neki áradozva.
N.:- Hűha szerintem nem csak egy éjszakára kellesz neki Vero.
Hát ebben reménykedem én is pont.
Lassacskán odaértünk a plázába és kezdetét vette a shoppingolás.
Egy csomó sráccal találkoztunk a suliból akik éppen a következő áldozatukat csábították el,szokásukhoz híven. Eskü alig lehet találni manapság rendes fiút.Nikire rendes rá kellett szólnom,hogy ne ilyen feltűnően bámulja már a pasikat.
N.:- Uramatyám.-sóhajtott egy nagyot.
- Mi a baj?N.:-Ott van Matt... ez a gyerek kikészít.
Nos,Matt Niki Danielje. Már vagy 2 éve szerelmes belé, de nem nagyon szívlelik egymást.-Ohh, hát szerintem akkor ne is nézz rá. Köcsög a gyerek eléggé. Ja és úgy hallottam ő is megy Betty bulijára holnap.
N.:- Jólvan hagy menjen, leszarom magasról. Na menjünk inkább be a new yorkerbe.
Egy csomó vagány ruha volt,alig tudtunk választani. Vettünk egy legjobb baris pólót,ami nem a hétköznapi "best"-"friends" feliratot viselte,hanem inkább valami különlegesebbet.
Enyém lett a night, Nikié pedig a day.
-Be kéne ülni a kínai kajáldába, nem? Mert én kezdek éhes lenni.
N.: Jó ötlet. Te fizetsz! - vágta rá gyorsan.
Nem sajnálom Nikire a pénzemet, szóval semmi akadálya a dolognak,mert ő is sok mindent vett már nekem.
Beültünk, megkajáltunk és még kerültünk egy két kört aztán indultunk hazafelé.Halottuk, hogy valaki fut utánunk.
-Sziasztok lányok,ti is jöttök hétvégén Betty bulijára? - kérdezte Matt,bár inkább Nikire koncentrált.-Ő,heló igen eddig úgy néz ki megyünk. - válaszoltam.
-Okés, reméltem is. Ilyen két szép lányért kár lenne ha nem látnám őket. - kacsintott Nikire aztán elment.
-EZ EGY NYOMORÉK HALLOD.- mondta Niki felháborodva.
-Hát lehet hogy nem csak én nem maradok szingli Nikikém.
Elindultunk hazafelé. Mivel Niki hamarabb ért haza mint én,ezért az út felét egyedül tettem meg. Kissé unatkoztam, de mivel jó idő volt ezért nem nagyon törődtem vele.
Hazaértem és anya már várt az uzsimmal. Szendvicseket csinált nekem amiket imádok.
-Na, és milyen volt a vásárlás?- kérdezte kedves mosollyal.
- Jól éreztük magunkat nagyon. Beültünk kajálni, meg vettem egy jó kis felsőt magamnak.
- Mutasd csak,kíváncsi vagyok!
Szeretem anyának megmutatni a ruháimat, mert ő a második legjobb barátnőm, mindenben megértjük egymást.- Ez nagyon vagány! -mondta csodálkozva.
- Ugye? Szerintem is.
Felmentem a szobámba, ledobtam a táskát magamról meg a szatyrokat az ágyamra és elpakoltam a ruhákat amiket vettem utána pedig kidőltem és élveztem a péntek hatását.
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is