42.rész

36 3 0
                                    

A hetem gyorsan eltelt, Natannel nagyon élveztem minden apró kis csevegést, találkozást.

Szombat délután van, este buli. Izgulok. Megmondom őszintén, nem voltam még részeg. Inni ittam már, de sose annyit, hogy lerészegedjek. Hát itt az ideje!
Natantől kedves volt,hogy nem zavarta, hogy Niki is jön velünk.Felajánlotta, hogy eljön értünk. Aranyos.

16:50

Natan írt.

*Mikorra menjek értetek? ;)
*Hát, mikor is kezdődik a buli?
*22:00-kor.
*Gyere 21:40-re. :)

Még itthon elvégeztem néhány feladatomat, majd neki álltam készülődni Nikivel együtt.
A szerkómat már fejben elképzeltem csak megvalósítani kellett.
Mivel nyár van, kb 35 fok ,ezért kizárt,hogy nadrágot vegyek.Még rövidnadrágot se, ezért döntöttem egy csinos egybe ruha mellett.

Még rövidnadrágot se, ezért döntöttem egy csinos egybe ruha mellett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Niki is csinos volt, ő is hasonló ruhát vett fel.

Niki is csinos volt, ő is hasonló ruhát vett fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dudáltak kintről. Nat lesz az.
Anyától elköszöntünk és elindultunk.
Ahogy kiléptünk az ajtón Natan fogadott minket az autójának nekitámaszkodva zsebre tett kezekkel.
Hű.Szimplán csak ennyi jött ki a számon. Aminek nem is kellett volna kijönnie!
-Te jó ég! Gyönyörű vagy Veronica!- végigmért és csodálkozott.
-Khm, én is itt vagyok, bunkó!-szólt közbe Niki viccelve.
-Ó, elnézést, te is nagyon csini vagy Niki.
-Te se nézel ki olyan vészesen.-mondta Niki ismét cinikusan de viccelve.
Én az eseményeket nevetve figyeltem, majd beültünk az autójába. Előre ültem Niki pedig hátra.

A kocsiban egy kicsit feszült volt a hangulat. Senki se szólt senkihez, csak a rádió szólt halkan.

-Ahj, ne csináljátok már! Úgy is a buliba valamelyikőtök belemászik a másik szájába!-törte meg a csendet Niki.
Egymásra néztünk Nattel, de egyikünk sem szólt semmit. Nat egy félmosollyal reagálta le Niki kijelentését.

Vajon tényleg az fog történni amit Niki mondott?

Odaértünk. Még szinte nem is kezdődött el a buli, de már néhány ember fetrengett az alkohol hátrányos hatásai miatt, na meg kitudja még milyen szerek hatásai miatt.

Kifizettük a jegyeinket és bementünk. Kicsit furán éreztem magam, hisz Nikiéken kívül nem ismertem senkit, ellentétben Natannel. Minden második emberrel vagy pacsizott vagy kezet fogott. Hát jó, majd beilleszkedek.

-Szerintem kezdjük egy kacsával!-szólt.
-Az meg mi?-kérdeztem.
-Vodka+szörp. Finom.-kacsintott.

Annak ellenére,hogy nem sűrűn iszok, tudok.

Kikértük az italainkat, a pultos két srác volt a suliból. Adam meg Cole. Jó fejek voltak.
-Akkor igyunk erre az estére!- emelte poharát Niki.
Koccintottunk és lehúztuk. Nem volt rossz, sőt ízlett. Kértem még, Natan pedig tátrateát ivott.72-eset. Hát igen, ő sűrűbben bulizott.

-Úgy látom ízlik.-mosolygott Nat.
-Nem rossz, mit ne mondjak. Nem rossz! Te se most kezdted, úgy látom.-válaszoltam, vagy is inkább kiabáltam a hangos zene miatt.

Niki eltűnt. Biztosan ment pasit keresni. Jól tette.

Nattel elmentünk táncolni. Forrt a levegő közöttünk de még is ott volt az a kis félelem mindkettőnkben, hogy közelebb kerüljünk.
Szóltak a dübörgős, electro zenék, fogytak a piák és mindenki egyre részegebb volt. Beleértve minket is. Eléggé szédültem ezért belekapaszkodtam Nat vállába. Kérdezte, hogy jól vagyok-e, én csak bólintottam és táncoltam tovább.

Egyszer csak magához húzott. Mélyen a szemébe néztem, amiket megcsillantottak egyszer kétszer a diszkófények. Átkaroltam a nyakát és a szemébe néztem. Eközben egy ismert számot játszott a DJ, aminek a szövegét kívülről fújtam. Nekem sem kellett több, elkezdtem énekelni, mindeközben tartottuk a szemkontaktust.

Megcsókolt. Hirtelen a semmiből ért az egész. Hallottam egy ismerős hangot a messziből.
-Jöttök nekem 20 dolcsival baszkiiii!!!!!Megmondtam!!

Na igen, Niki leitta magát, bár nem volt egyedül.

Abban a pillanatban ahogy összeért a szánk, el is feledkeztem, hogy a buliban vagyok. Csak mi ketten léteztünk ismét. Végre megtört az a vékony jegecske közöttünk. Egymásé lehettünk. Miután megcsókolt, közelebb húzott magához. Éreztem a feszültséget közöttünk. Nem, nem a negatív feszültséget. A szexuális feszültséget amit ő is érzett és én is éreztem, hogy érzi. Elég keményen. Ha értitek. Nem akarok vele részegen egy buliban lefeküdni, mert az nem én lennék. Nem is tettem.

Eközben Niki táncolt két sráccal. Az egyiket nem ismertem a másik pedig ismerős volt. Basszus, igen! Meg van! Ez Alexander lesz, aki bejelölte nem rég Facebookon. Hajrá Niki! Kiabáltam neki, de kétlem, hogy hallotta. Mindegy, a szándékom meg volt.

Kicsit ki kellett mennem levegőzni.

-Egy kicsit kimegyek.- kiabáltam a fülébe.
-Veled megyek.

Kimentünk és nekidőltünk a falnak. Forgott velem az egész világ meg körülöttem kb minden és mindenki.

-Helló srácok!-szólt oda egy hang.
-Hali KJ, mi a pálya?-válaszolt Nat.
KJ egy köcsög. De tényleg. Utálom. Mindig rányomul más csajára és pofátlan. Nálam is nem egyszer próbálkozott.
-Csini vagy baba.- és megpiszkálta a ruhám pántját.
-Köszi.
-Nincs kedved meginni velem valamit?-
erősködött és a szája bűzlött a kajától és a piától.
-Nem, kihagynám, de kösz azért.
-Szerintem eleget levegőztünk.
-szólt közbe Natan.

Láttam rajta, mintha kicsit felhúzta volna KJ, ahogyan nyomult rám. Eszméletlen cuki volt.

Visszamentünk és közölték, hogy vége a bulinak. Most komoly?!
Kiderült időközbe, hogy valaki totál széthányta az egész táncteret, és inkább megkímélnek az undi élménytől. Szuper.

-Hé, várjuk meg Nikit!-szóltam Natnek.
-Hát felőlem, de azt se tudjuk hol van.
-Felhívom.
-Én is felhívom kereszt anyum, hogy jöjjön értünk.
-mondta.
 Elvonultunk telefonálni.

-Szia, hol vagy? Ne vigyünk haza?
-Veronica, most ne! Épp most fogok Alexander Tailorral szexelni! Nála alszok. - és letette.

Oké, Niki jó helyen van, remélem, akkor mehetek haza.

-Beszéltél vele?-kérdeztem.
-Igen, kb 20 perc és itt van.-mondta.

Amíg vártuk a kereszt anyukáját, leültünk egy padra és már kezdtünk kijózanodni. Ez nem változtatott semmit az érzéseinken. Szemrebbenés nélkül megcsókolt ismét. Nem beszéltünk róla,hogy  most mi van közöttünk,szeretjük-e egymást vagy szimplán ez csak egy alkalom volt. Nehéz lenne azt mondani, hogy egy alkalom volt, hisz vagy 10-szer megtörtént.

Megérkezett értünk. Beültünk hátra.
Natan a hátsó ülésen megfogta a kezemet. Összekulcsolta. A szívem az zakatolt. Boldog voltam.
Lehet, hogy nem így képzeltem el az első csókunkat, egy buliban részegen, de nem bántam meg. Szerettem őt. Teljes egészében.

Csak Ő,senki másWhere stories live. Discover now