Reggel 6:30 van és én még bőven aludhatnék, mivel 8:00-ra kell mennem, de kidobott az ágy.
Az első dolgom reggelente általában az, hogy megnézem a telómon az értesítéseket, de most kivételesen nem ez volt az első életfontosságú dolgom. Leballagtam komótosan anyához(ő ilyenkor már fent szokott lenni az esetek 70%-ában),de viszont most aludt még. Nem akartam felkelteni, hisz olyan jót aludt, így megcsináltam magamnak egy kapucsínót és a szobámban elfogyasztottam.Amikor bekapcsoltam a telefonom jött egy üzenetem messengerre 15 perce.
"Remélem kipihenten jössz ma tesire mert lesz mivel megbirkóznod drágám. (Shane)"
"Köszi a kellemes ébresztőt, ezt meg hogy érted?"
*Shane fényképet küldött neked*
Amikor megláttam a képet, nem kellett az a kapucsínó hogy felébredjek, megtette helyette a kép is.
Niki tényleg nem adja fel. Szánalmas.
Kiragasztott egy plakátot a szekrényemre amin én vagyok rajta és teli van gombostűkkel szurkálva az arcom, és még pirossal valaki ( vajon ki?) ráírta hogy "ribanc".Ezzel a lendülettel fogtam magam, rendbe szedtem magam, felöltöztem és elindultam a suliba. Elképesztő,hogy mennyi adrenalin és düh volt bennem, nem is ismertem magamra.
Leszakítottam az arcképem a szekrényemről és indultam megkeresni Nikit, hol ott tudtam,hogy órák vannak. Nem kellett keresnem,hisz fejből tudom az órarendjét. 110-es terem, földrajz.Bekopogtam a terembe, bár nehezemre esett, mert dúlt bennem a méreg.
-Csak tessék.- hallottam az ajtón keresztül egy mély hangot.
-Ez mi? Meddig fogsz még elmenni? Szánalmas libaként viselkedsz amióta felszedett az a tapló, kétszínű gyerek és engem próbálsz meg ribancnak beállítani,hol ott azt hiszem hogy ez fordított esetben jobban ellehetne mondani rólad. Féltékeny vagy, hogy én találtam egy normális fiút magam mellé? Nem tudom kinek képzeled magad,vagy hogy mivel vagy különb nálam vagy bárkinél is, de attól még hogy ilyeneket teszel azzal az emberrel aki mindent megtenne érted, hát csináld. Nem tudod kivel szórakozol, de majd rájössz. Ismerlek. Ezt ne feledd . -amint ezt a mondtatot kimondtam, csak lesett maga elé és a többiekre, nagyon jól tudta hogy mire gondolok.Nem is kellett több, el is küldtek az igazgatóiba, persze hogy egyedül. Niki mostanság mindent megúszik. Egy hét délutáni büntetést kaptam, a tesi termet és az öltözőket kell kitakarítanom,de nem érdekel. Jól tettem amit tettem.
Shanenel találkoztam kifele menet az igazgatóiból és elrángattam magammal a folyosó végére. Megköszöntem neki a képet és elmondtam neki,hogy mire készülök.
YOU ARE READING
Csak Ő,senki más
Romance-Ugye nem fogsz elfelejteni? -Sose foglak. Téged nehéz lenne. 18+ jelenetek, előfordulhat trágár kifejezés is