Mit vækkeur ringer. Jeg kigger på uret og ser klokken er 06:30. Det er sommerferie og I dag skal jeg i sommerhus, det er bare lidt nederen at Thor skal med sammen med nogen af hans venner, som i teorien også er mine, da jeg kender de fleste og hænger meget ud med Anthon. Til jer der ikke har regnet det ud er Thor min storebror, han er 18 år, så han er kun et år ældre end mig. Vi har et sommerhus ude nær stranden og Thor og jeg har fået lov af vores forældre til at være der i en uge, og vi måtte hver invitere 2 venner med. Jeg inviterede mine to bedste veninder Victoria og Sofie og Thor har inviteret Anthon og Lauge og så fik han lov til også at have Teodor med.
Jeg pakkede i går så jeg skal bare have noget tøj på og lagt noget makeup. Mit outfitt består af nogle afslappende bukser og en grå Nike hoodie som jeg har nakket fra Thor. Jeg glatter mit hår og lægger en naturlig makeup. Jeg går ned i køkkenet hvor Thor allerede sidder og spiser morgenmad. Jeg snupper et æble til morgenmad, da jeg ikke rigtig er sulten. "Hva så D/N er du klar til sommerhus" spørger Thor "Mmh det bliver hyggeligt" svare jeg og tager et bid af mit æble " Vi køre derned så vi er der lidt før de andre, er det okay" spørger Thor, men jeg ved godt at jeg ikke har et valg "jaja" svare jeg.Vi skal køre til sommerhuset nu, så jeg bære min tunge kuffert ned af trappen og ud i bilen. Det tager 20 minutter at køre til sommerhuset. Thor sætter sig ind på førersædet og så køre vi afsted.
Vi er ankommet til sommerhuset og vi låser os ind og tager vores kufferter ind. Poolen ligner sig selv og det gør huset også. "Øhmm hvad med sovepladser" siger Thor "aner ikke" svare jeg og ligger nogle drikkevare på køl "hvad ville vi sige til at du sover med Lauge og Theodor, Anthon og jeg sover sammen på tremands værelset med køjer og Victoria og Sofie sover sammen, fordi hverken Victoria eller Sofie kender nogen af de andre og Lauge har det med sin ryg så han kan ikke sove i køjer" spørger Thor. Jeg nikker som svar. Jeg har mødt Lauge ret mange gange, han er lige gået ud af gym og er hjemme hos Thor ret tit, han virker sød ihvertfald den sødeste af thors venner udover Anthon selfølgelig .
Det var staren på min historie om Lauge. Jeg håber du vil følge med i historien, og så håber jeg at i kan lide at Lauge er hovedpersonen
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...