Vi er kommet hjem og Victoria har lige skrevet at hun også skal med, og hun kommer over og gør sig klar med os. Lauge kommer også om lidt.
||||
Victoria og Lauge er kommet. Lauge og Anthon er klar og ligger bare i sengen, mens Victoria og jeg har ret meget tøjkrise. "Ejj Vic jeg har sådan to buksedragter i shorts agtigt, så kan vi være ens" siger jeg og griner "Ejj en god ide det gør vi sku" siger hun og vi flækker af grin. Jeg finder tøjet frem og vi går ud på badeværelset og klæder om og krøller vores hår og ligger noget makeup, og så går vi tilbage på værelset. "Er der ikke en af jer der vil tage et billede af os til insta" spørger jeg og Lauge rejser sig fra sengen, jeg rækker ham min telefon og han tager et billede og det ryger selfølgelig på Instagram
(Dit Instagram navn): BFF💕 @Victoriaglund
||||
Vi går hen mod Emils hus og lugten af alkohol strømmer mod os. Vi har drukket lidt hjemmefra så vi kan godt mærke det.
Vi går ind og Emil kommer hen "Heey godt i kunne komme" siger han og smiler og krammer os piger og laver et bro hug med Anthon og Lauge.
Victoria og jeg går hen og finder noget at drikke, vi finder en små sure flaske som er uåbnet, så den tager vi med udenfor. Vi sætter os på fortorvet og begynder at drikke af flasken.
Vi har siddet herude i godt 20 minutter vil jeg tro, og flasken er tom. Jeg er virkelig fuld og det samme er Victoria "Uhh Victoria jeg elsker dig" siger jeg og krammer hende "Jeg elsker ogsåå dig" siger hun og vi flækker af grin. "Hvaa piger hvad laver i" siger en stemme, det er Lauge og Anthon. "Altså vi sidder her og drikker lidt, eller vi drak nu er den tom"'siger Victoria og griner.
Jeg rejser mig og går hen mod Lauge "Du lækker ved du godt det" hvisker jeg i hans øre "Og du er fuld" griner Lauge "Mmm men du vil godt ikk" siger jeg lavt " Det ved du jeg vil" siger han og griner, jeg føre min hånd udenpå lauges bukser og jeg kan mærke at "lille Lauge" er glad ahah. Det skal lige siges at Anthon er igang med at hjælpe Victoria med at brække sig.
"Lauge du tager med mig hjem ikke" spørger jeg "Ville jeg virkelig gerne D/N men jeg har lovet at tage hjem til Anthon "i kan begge to tage med hjem til mig, Victoria skal også med" siger jeg og smiler "Okay" siger han og griner.|||||
Festen er godt død og vi vælger at gå hjem, vi skal alle fire hjem til mig.
Vi træder ind af døren. Vi kan høre en mærkelig banken som kommer fra thors værelse. "Ejj det løgn" siger jeg og griner "Har Thor en dame med hjemme"'spørger Lauge "Mathilde" griner jeg. Victoria er så fuld at hun ikke opfatter noget "Det klamt det der, det har jeg ikke brug for at høre" siger jeg, de andre griner bare. Vi lister op af trappen og jeg går forrest, jeg kommer ind på værelset, men Victoria er ikke kommet ind endnu, hun kæmper på trapperne, så jeg vælger at gå ud til hende og hjælpe. Da vi så går forbi thors værelse vælger hun så at åbner døren og så siger hun "Ja nu er vi så hjemme så kunne i gøre det der stille" Thor og Mathilde kigger chokeret på Victoria og jeg mimer et undskyld til Thor og så lukker jeg døren.Vi får Victoria lagt på en madras vedsiden af Anthon og Lauge lægger sig oppe ved siden af mig i min seng. Og der går ikke lang tid inden vi sover. Godnat.
Endnu et kapitel håber i kunne lide det
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...