Lauge er lige gået. Jeg går op på mit værelse, og sætter mig i min seng med min computer. Jeg logger på facebook. En besked popper op på min skærm
SAMTALE
Thor: Heey søs, høre dig og Lauge er sammen igen! Det er jeg rigtig glad for at høre!
D/N: Århh Thor, tusind tak for støtten, du er nu alligevel en dejlig bror
SAMTALE SLUT
Jeg går nedenunder og tager noget overtøj på og går mod stationen. Hvis i ikke har regnet det ud endnu, skal jeg på strøget med Anthon i dag, hvilket jeg glæder mig mega meget til.
Jeg er netop ankommet strøget og jeg står ved Storkespringvandet og venter på Anthon. Jeg ser en lyshåret dreng komme gående og jeg kan nemt spotte at det er Anthon. "Heej" siger jeg og giver ham et kram "Heej søde" siger han og vi går hen mod Illum fordi vi skal selvfølgelig på Oc.
Vi finder et bord og bestiller en kaffe hver. "Nå D/N hvordan står det til mellem dig og Lauge" spørger Anthon "Faktisk er vi sammen igen" siger jeg og smiler "Ej er det rigtigt, hvor er jeg glad for at høre det" siger han, men jeg fornemmer at han ikke er ligeså glad som han lyder.
ANTHONS SYNSVINKEL
Jeg ante slet ikke hvad jeg skulle sige, jeg er ikke oprigtigt glad for at de to er sammen igen, men når D/N er glad, er jeg vel også glad...
Jeg tager et billede af D/N og lægger det på InstagramAnthonedwards: Dejlig dag med hende❤️ @(Dit Instagram navn)
D/N synsvinkel
Jeg er lige trådt ind af døren efter en meget hyggelig dag med Anthon. "JEG ER HJEMME, HVEM ER HJEMME" råber jeg "JEG ER" høre jeg Thor råbe tilbage. Jeg går op af trappen og ind på thors værelse "Hvor er mor, Krista og Karl henne" spørger jeg "De er taget hjem til mormor for at spise, men jeg havde lektier for og du var ude" siger han og smiler "Nå okay, men hvad vil du så have at spise" spørger jeg "Øhm kan vi ikke bestille pizza og se film" siger han "Jo selvfølglig" siger jeg og smiler, for det er så lang tid siden vi har hygget bare os to.
Jeg går ind på mit værelse og Thor er gået ned for at bestille pizza og få det leveret.Pizzaerne er lige kommet og vi stiller op nede i kælderen, da vi har et læred hvor vi kan se film med pizza og film. Selvfølgelig skal der et billede på Instagram. Som i nok efterhånden har regnet ud lægger jeg meget op på insta
(Dit Instagram navn): Brother-sister love❤️
@ThorfarlovEndnu et kapitel oppe! Håber i synes om at der er flere billeder med i historien, i må meget gerne skrive hvad i synes om det og hvad i synes om historien og måske også hvad der skal se i fremtidige kapitler
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...