Vi er lige ankommet til Aalborg, og er lige tjekket ind på vores hotel. Lauge og jeg er på vej op på vores værelse. Vi finder væreslet efter et stykke tid. Lauge smider sin taske på sengen og jeg smider bare mig selv på sengen, da jeg er helt færdig efter kørerturen. "D/N, hjælp mig lige jeg ved ikke hvad jeg skal have på til koncerten i dag" siger han og står og ser helt fortabt ud. "Øhm kom med nogle valgmuligheder så" siger jeg. Lauge roder i hans taske og finder en almindelig sort t shirt og en nice jakke og så et par slidte jeans. Han finder også hans Thor t shirt hvor der er et billede af Thor på og så en sort vest jakke ting og et par sorte jeans. "Hvad for et sæt" siger han "øhm" siger jeg og holder en lang tænkepause "Klart det med Thor t shirten" siger jeg "Okay jeg skifter lige så" siger han og begynder at tage sit tøj af. Jeg ligger bare med min mobil og snapper lidt med mine veninder osv. Det banker på vores hotel dør og jeg rejser mig og åbner døren, og Thor og Anthon kommer til syne. "Vi ville bare lige sige at vi skal til at køre mod koncertstedet" siger Anthon "Okay vi er også klar" siger lauge "Eyy fed T-shirt" siger Thor og griner "I know" siger lauge og tager en lille taske og det samme gør jeg og så går vi ellers ned mod tourbilen. Vi skal ca. kører i 20 minutter og så er vi der, så det er ikke så slemt.
||||||
Efter 21 minutter holder vi foran koncertstedet. Der sidder en masse citygirls ude foran, som sikkert har siddet der siden i nat. I parkere og nærmest alle pigerne står ude foran bilen, så vi kan ikke rigtig komme ud og især ikke Thor og Anthon. Holdet beslutter sig for at Lauge og jeg skal gå derud og sige at de skal rykke dem lidt, så Thor og Anthon kan komme til, da de ikke har tid til billeder lige nu. Jeg stiger ud af bilen og det samme gør Lauge. Alle pigerne skriger helt vildt så Lauge pifter. "Hey piger vi skal bede jer rykke lidt så drengene kan komme ud, de har desværre ikke tid til kram og billeder lige nu, da vi allerede er bagud i tid" siger Lauge venligt og pigerne nikker forstående og træder nogle skridt væk.
||||||
Jeg sidder nede foran scenen, i mens drengene har lydprøve. Jeg filmer lidt til Thor og Anthons my stories på insta. "Flot drenge, skal vi ikke sige tak for lydprøve og så få noget mad inden showet" siger Marc. "Jo det lyder lækkert" siger Thor "Vi bestiller bare noget sushi over just eat ikk" siger Marc og vi alle nikker.
|||||||
Vi har fået spist og der er nu 10 minutter til drengene skal på. Jeg sidder ude bag ved sammen med Marc og nogle andre voksne fra koncertstedet. Lauge står selvfølgelig med drengene og lige får det sidste på plads angående showet.
||||||
Nu er der kun 2 minutter til drengene går på og jeg går derfor lige ud til dem for at ønske dem held og lykke. "Held og lykke drenge" siger jeg og krammer Thor og Anthon og kysser Lauge "Tak" siger de i kor.
||||||
Drengene har spillet i omkring 30 minutter og det køre rigtig godt og de får fansene med osv. Jeg står lige ved scenen så jeg kan se alt hvad der sker og jeg står der helt alene, da de andre vokse er ude for at trække noget luft. Lige pludselig kan jeg se at der sker noget voldsomt nede på 2 række og en vagt bærer en besvimet pige over hegnet og sætter hende på scenen og Thor og Anthon kan ikke rigtig gøre noget under deres show og jeg er den eneste der står ved scenen, så jeg løber ud på scenen og slæber pigen ud bag ved.Et lidt længere kapitel! Layoutet er lidt anderledes, men det er fordi der var nogle tekniske problemer og var nødt til at det stod sådan ellers skulle jeg slette kapitlet
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...