ANTHONS SYNSVINKEL
Jeg vågner ved at Thor tænder for bruseren ude på badeværelset. Jeg kigger mig til siden og ser D/N der ligger i sengen med sin mobil "godmorgen" siger hun og smiler "godmorgen" siger jeg og rejser mig, hvorefter jeg tager et billede af D/N i sengen og ligger det på InstagramAnthonedwards: Godmorgen sunshine☀️
(Dit Instagram navn): Morgenhåret sidder som det skal ahah!
Cityboisfans: Er det ikke lauges kæreste, altså thors søster???
||||||
NORMAL SYNSVINKEL
Vi sidder i flyvet på vej hjem, denne gang sidder jeg ved vinduet og Victoria i midten og Thor yderst og de andre 3 sidder foran os.Jeg tror jeg har sovet i omkring 2 timer og der er 6 timer tilbage. Vi har været så heldige at have wifi på flyvet, så jeg kan tjekke Instagram.
Jeg kan se at Victoria har lagt et billede op af mig der sidder i flyvet, jeg liker det selvfølglig.Victoriaglund: Elsker hende stadig efter 10 års venskab❤️ @ditinstagramnavn
||||||
Victoria og jeg er nået halvvejs igennem en film "the last song". Thor ser lidt med af og til, men ellers sover han. Jeg sidder sådan at jeg kan se Lauge skråt gennem sæderne. Jeg kan se at han sidder med tåre i øjnene og munke Teo sidder og snakker til ham, jeg kan ikke høre hvad han siger, da jeg har høretelefoner på, men jeg er også ligeglad.
Jeg har faktisk ret ondt af Anthon, at han skal sidde vedsiden at Lauge, når Anthon ligsom har kysset med mig og sådan. Jeg skriver til AnthonSAMTALE
D/N: Hva så, hygger du dig?❤️
Anthon: D/N tror ikke du forstår hvor akavet det er at sidde her ahah❤️
D/N: kunne forstille mig det❤️
Anthon: Ville ønske det var dig der sad der❤️
D/N:❤️❤️
SAMTALE SLUT
Jeg aner ikke hvad der sker. Jeg har slået op med min kæreste eller vi holder ihvertfald en pause i forholdet. Og jeg kysser med lauges bedsteven, som også er min storebrors ven. Hvorfor er alting sådan et rod!
|||||
Vi er ankommet i lufthavnen og jeg spotter vores mor, jeg løber hen i armene på hende, og det samme gør Thor "hej i to" siger hun i krammet "hej Moar" siger vi begge to. Altså vi er begge to mors dreng og mors pige ahaha.
Vi køre hjem efter vi har sagt farvel til de andre, da jeg krammer Anthon farvel hvisker han "skriver senere søde" i mit øre. Jeg krammer af en eller anden grund også Lauge farvel og han hvisker "Undskyld" i mit øre. Årghhh et rod altså....
Vi kommer hjem og jeg går direkte op på mit værelse og smider mig i sengen og falder pladask i søvn.
Drama! Skal D/N og Anthon blive kæreste eller skal Lauge og D/N finde sammen igen??
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...