Jeg får lagt pigen ned på gulvet "Hallo" "Kan du hører mig" siger jeg eller jeg råber faktisk både fordi musikken er høj, men også i ren panik. Jeg finder min mobil og ringer til Marc
D/N: Hej Marc, der er en pige der er besvimet og jeg kan ikke komme i kontakt med hende kom ind hurtigt
Marc: Kommer
Jeg sidder bare med den her pige i armene
og jeg kan simpelhen ikke komme i kontakt med hende. Marc kommer løbende hen mod os. Han begynder forsigtigt at slå pigen i ansigtet, men det hjælper ikke. Jeg finder en flaske vand og hælder det stille ud i hendes ansigt. Hun begynder at bevæge sig. "Hey hallo" siger jeg "mmmm" lyder det fra hende "Hvad hedder du" spørger jeg roligt "Emma" siger hun "Kan du stå op" spørger jeg, hun prøver med besvær at rejse sig og jeg hjælper til og til sidst står hun "Kom med ind bag ved så kan du sidde der til koncerten er slut" siger jeg "Tusind tak D/N" siger hun og smiler og jeg smiler bare til hende. Jeg sætter hende i sofaen og giver hende en flaske vand og et æble. Jeg sætter mig ved siden af hende og finder min mobil frem. "Må jeg spørger om noget" siger hun pludseligt "Ja da" siger jeg og smiler "Er dig og Lauge stadig sammen" spørger hun "Ja, Ja det er vi" siger jeg "Han er heldig at have sådan en sød kæreste som dig, som er så hjælpsom og smuk" siger hun "årh hvor er du sød" siger jeg "tænk hvis du ikke havde stået der så havde jeg måske ikke være vågen nu" siger hun og en tåre falder ned at hendes kind "Hør hvis jeg ikke havde været der er jeg sikker på at enden Thor, Lauge eller Anthon havde sat koncerten på pause og så hjulpet dig ud bag ved og hvis ikke de havde så havde vagterne" siger jeg og lægger en arm om hende.Da drengene er færdige med at spille kommer de ind i rummet, hvor Emma og jeg sidder. "God koncert" siger jeg og smiler "Det er mega fedt" siger de i munden på hinanden. "Og hvad med dig er du okay" spørger Anthon Emma "Ja jeg har det bedere takket være D/N" siger hun "Godt at høre" siger Lauge og tager noget vand. Marc kommer ind i rummet "Emma dine veninder står og venter på dig ude foran" siger han og kigger på Emma "Okay" siger Emma og krammer os alle farvel.
Endnu et kapitel håber det falder i jeres smag!:)))
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...