Jeg vågner op, og kigger mig lidt omkring og kan hurtig se at jeg er hjemme ved Anthon. Jeg vender mig om og får øje på Anthon der ligger og sover. Han ser faktisk ret sød ud. Jeg nusser ham i håret og hans øjenlåg begynder at bevæge sig. "Godmorgen smukke" siger han "godmorgen" siger jeg og lægger mig på ryggen. "Hvad er er dine planer i dag" spørger jeg "ikke det helt store, jeg skal rydde op og ellers ingenting" siger han "okay, skal jeg hjælpe dig" spørger jeg og kigger ind i hans dejlige blå øjne "det behøver du altså ikke D/N" siger han "men jeg vil gerne" siger jeg. Anthon når ikke at at svare fordi det ringer på døren. Anthon rejser sig og tager hurtigt en t shirt på og drøner ned af trappen.
ANTHONS SYNSVINKEL
Jeg går ned af trappen og åbner døren. Lauge. "Hej mand jeg vil godt lige snakke med dig, har du tid" spørger han "hej Lauge" råber jeg nærmest i håb om at D/N hører det. "Øhm altså det passer ikk så godt, men jo fortæl" siger jeg og lukker ham ind. "Vil du have noget at drikke" spørger jeg og tager to glas og fylder dem med vand "ja tak" siger Lauge. "Skal lige skrive til min mor" siger jeg og tager min telefon frem og skriver en besked til D/NSamtale:
Anthon:&
D/N:/&: Lauge er her. Gem dig.
/: Oh shit, jeg går ind på astas værelse nu
&: godt smukke
Samtale slut
"Skal vi gå op" spørger Lauge "kan vi godt" sige jeg og rækker ham hans glas og går ovenpå. Vi sætter os på sengen. "Hva så" spørger jeg "jo, jeg kyssede med Cecilie i går og det så D/N og hun ville så ikke snakke efter og hun svare ikke på mine beskeder" siger Lauge "fuck mate det sku dumt" siger jeg og får lidt en lidt dårlig mavefornemmelse, da jeg ligsom er forelsket og har kysset med D/N. "Jeg ved det, men jeg var fuld" siger han "Lauge du ved godt du er min bedste ven, men ærligt tror jeg du har fucked det lidt op" siger jeg "jaer i know, men ved du hvor D/N er, hun er nemlig ikke hjemme" spørger han "måske er hun hjemme ved Victoria" siger jeg og smiler. "Jeg prøver der, tak for hjælpen mate" siger han og går igen.
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...