Fest hos Teo?

378 6 1
                                    

Jeg vågner op med alt mit tøj på, jeg må have været faldet i søvn med mit tøj på i går. Ups ahah. Jeg tjekker min telefon og Woaw den er bombarderet med sms'er

SAMTALE MELLEM ANTHON OG D/N

Anthon: Hvad skal du i morgen?

D/N: Ved ikke endnu

SAMTALE MELLEM VICTORIA OG D/N

VICTORIA: Vil du med til fest i morgen hos Teo?

D/N: øhm jo klart kommer du så ikke over i aften og gør os klar sammen?

VICTORIA: Joo!

SAMTALE MELLEM LAUGE OG D/N

Lauge: Heyy! Kan vi snakke i dag måske eller?

D/N: øhm altså skal være sammen med Victoria og til fest

Lauge: Hos Teo?

D/N: Ja?

Lauge: Skal jeg også, kan vi snakke der måske?

D/N: Kan vi godt

SAMTALE SLUT

okay så havde man pludselig planer i dag. Jeg vælger at stå op og tage noget hyggetøj på og gå ind til Thor. "Godmorgen" siger jeg og smiler, da jeg træder ind af hans dør "godmorgen" siger han. Jeg smider mig vedsiden af ham i sengen og tager noget af hans dyne på. "Skal vi spille FIFA" spørger jeg og griner "helt sikkert" siger Thor og finder FIFA frem på fjernsynet.
"Skal du med til fest hos Teo i aften" spørger jeg "ja Mathilde kommer over i aften inden og så skal vi følges" siger han "nå er det ved at være lidt mellem jer to" spørger jeg "hun er ihvertfald rigtig sød" siger Thor og smiler endnu mere.

|||||

Klokken er omkring 15:00 og jeg ligger stadig inde ved Thor og spiller FIFA. "Nå du, jeg tror altså jeg vil hoppe i bad inden Victoria kommer" siger jeg og rejser mig "bare i orden" siger han.
Jeg går ind på badeværelset og går i bad. Jeg beslutter mig for at ligge en ansigtsmaske, bare fordi jeg har god tid. Jeg tørre mit hår og fjerne ansigtsmasken og går ind på værelset. Jeg hopper i nogle slaskeshorts og en løs T-shirt.

Det ringer på døren og jeg løber ned og åbner. Det er Victoria. Vi går op på værelset og tager tøj på og lægger makeup og ordner hår, imens vi gør det drikker vi lidt champagne. Der ryger lige et billede af outfittet på insta.

Jeg er begyndt at få enormt mange likes på enormt kort tid, men det gør mig ingenting ahah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg er begyndt at få enormt mange likes på enormt kort tid, men det gør mig ingenting ahah.

|||||

Victoria og jeg går mod festen, jeg er en smule nervøs, men jeg glæder mig også helt vildt.

Håber i kunne lide kapitlet
Knus💋

Min storebrors ven? Lauge Hansen Where stories live. Discover now