I dag er det fredag og det er i dag der er fest hos Victoria. Jeg er lige kommer hjem fra skole og smider mig i sengen. "THOOOR" råber jeg. Thor kommer ind af døren "hvad" spørger han træt "skal du med til fest hos Victoria i aften Anth og Lauge kommer ogs" spørger jeg "Øhm jo jaer selvfølgelig, hva tid" spørger han "jo øhm Anthon og Lauge kommer her 19:30 og festen starter klokken 20:00, så du kan bare følges med os" siger jeg og smiler "fedt" siger han og lukker døren.
|||||
Klokken er 19:15 og jeg er ved at være klar til festen, nu venter jeg bare på Lauge og Anthon kommer. Jeg glatter mit hår og går ind til Thor "Er du ved at være klar?" Spørger jeg ham "Ja har været klar længe" siger han og griner kort. Jeg går nedenunder og tager en øl ud af køleskabet og åbner den. Jeg når at tage en slurk af øllen, da det ringer på døren. Jeg åbner døren og som forventet er det Anthon og Lauge der står i døren. "Hey drenge" siger jeg og krammer dem begge og kysser kort Lauge. Jeg kalder på Thor og han kommer ned "skal vi gå" spørger jeg og smiler "ja lad os" siger drengene i kor.
||||
Festen er godt i gang og jeg er godt og grundig fuld. Jeg står og danser med Victoria, da Lauge og Anthon prikker mig på ryggen. "Kan vi snakke med jer" spørger de "øhm ja" siger vi begge lidt skeptiske. Vi går ind på Victorias værelse, jeg sætter mig på sengen og det samme gør de andre. "Hva så?" Spørger Victoria "jo øhm piger, Lauge og jeg tænkte på noget" siger Anthon "ja, altså kunne det ikke være skide sjovt hvis Vic og jeg havde sex i mens dig og Lauge havde sex" siger Anthon. Jeg kan ikke lade vær med at grine lidt "øhm det ved jeg ikke helt" siger jeg og kigger på Victoria som siger "ej Come on D/N, det lyder da grineren" siger Vic "jamen øhm okay så, men hvornår ahaha" siger jeg og griner lidt. "Nu" siger Lauge, Anthon smiler og nikker og jeg tager også mig selv i at nikke. Jeg sætter mig ovenpå Lauge og begynder at kysse ham, kysset udvikler sig selvfølgelig. Ud af ovenkrogen kan jeg se at Vic og Anthon er godt i gang. Vi lægger os ned i sengen ved siden af Vic og Anthon. Jeg tager lauges bluse af og han tager også min kjole af. Jeg åbner lauges bælte og tager hans bukser af ham. Jeg tager hans underbukser af og giver ham et handjob. Han trækker mine trusser af og finder et kondom og tager det på. Lige inden Lauge skal trække ind i mig hører vi at Vic og Anthon er godt i gang ved siden af og Anthon allerede er trukket ind i hende. Lauge trækker ind i mig og jeg nyder det ligeså meget som jeg plejer. Jeg kigger hen på Victoria og hun kigger på mig, jeg smiler til hende og jeg er ved at flække af grin, men jeg holder det inde og fokusere på Lauge.
Lauge er lige kommet og det samme er jeg, men Anthon og Victoria er stadig i gang, så vi rejser os og tager tøj på og går stille ud af værelset. "Jeg elsker dig" siger han og kysser mig "jeg elsker også dig" siger jeg.Endelig et nyt kapitel herfra, som jeg skrev tidligere er jeg startet på efterskole og jeg har ikke haft så meget fritid hvor jeg har kunne skrive. Men håber i kunne lide kapitlet
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...