"Jeg har det ikke så godt"

385 6 0
                                    

Jeg er lige vågnet fra min søvn. "Hvor lang tid har vi fløjet" spørger jeg Anthon, da Lauge sover "3 timer" siger han "Århhh det er lang tid til" sukker jeg. Jeg har kvalme og ondt i hovedet og er meget svimmel, men sådan har jeg det altid når jeg er ude og flyve "Er du okay søs" hører jeg Thor sige omme bag ved "ikk rigtig" siger jeg og tager hovedet mellem benene "Hva så" siger Anthon og nusser mit lår "Jeg har det ikke så godt" siger jeg og kigger op "Skal du kaste op eller noget" spørger han "Ved jeg ikke" siger jeg "eller jo jo Anthon nu" siger jeg og kan mærke at jeg skal kaste op. "Okay kom D/N ud på toilettet nu" siger Anthon og rejser sig op, jeg følger efter og heldigvis for mig er der ikke optaget. Vi går ind på det meget lille flytoilet og lukker døren, jeg sætter mig ned på knæ og så kaster jeg ellers op.
Jeg er lige blevet færdig eller hvad man siger. Jeg vasker hænder og drikker lidt vand. Jeg vender mig om, det er et meget lille toilet og ligepludselig så Anthon og jeg rigtig tæt. Hans hovede kommer tættere på mit, og af en eller anden grund rykker jeg også mit hovede tættere på hans. Og med et rammer vores læber hinanden, hans tunge beder om lov og jeg giver den faktisk lov.
Jeg trækker mig fra kysset "Øhm" siger jeg og kigger ned i gulvet "Det var dumt" siger Anthon efter "Det bliver mellem os" hvisker jeg i hans øre inden jeg går ud.
Vi sætter os på vores pladser "Er du okay smukke" spørger Victoria "jeg har det bedere nu" siger jeg og smiler. Jeg lægger mig på Anthons skulder, og prøver at lægge mig til at sove.

Jeg aner ikke hvad der sker med mig, jeg er kærester med Lauge, som jeg elsker meget højt. Og alligevel kysser jeg med Anthon og nyder det rent faktisk. Mit hovede er en stor forvirring. Men en ting der er sikkert er at Lauge ikke skal vide noget om kysset.

Lidt kort kapitel håber i kunne lide det. Og lide at der var lidt "drama" agtig i.
Knus💋

Min storebrors ven? Lauge Hansen Where stories live. Discover now