Vi kom hjem i går fra Roskilde festival, Lauge og jeg har ikke rigtig snakket sammen siden han kyssede med Sofie. Hvis jeg skal være ærlig savner jeg ham ret meget. Anthon og jeg har besluttet os for bare at være venner, men man ved aldrig, han er ihvertfald en rigtig sød dreng.
Jeg tager mig sammen og rejser mig fra min seng. Jeg var i bad i går så jeg skal ikke i bad i dag. Jeg tager noget tøj på og ligger lidt makeup og så smider jeg lige et outfit billede på insta
(Dit insta navn): Ud med Anthon i dag... Glæder mig❤️ @anthonedwards
Anthonedwards: Glæder mig også!❤️
Jeg går nedenunder og tager et æble og sætter mig udenfor på terrassen. Min mobil brummer. Det er en besked fra Lauge. Jeg ser den
SAMTALE
Lauge: Hej D/N... Jeg så dit billede på insta. Er dig og Anthon sådan ja du ved? Jeg savner dig så meget D/N vil du ikke snart lade mig forklare!
D/N: Hej Lauge! Anthon og jeg er ikke sammen nej, bare gode venner! Og du kan komme over nu hvis du vil forklare noget
Knus:)Lauge: Okay jeg kommer nu!
SAMTALE SLUT
Jeg tager mig kort til hovedet og tænker over hvad jeg lige har skrevet.
Det går ikke mere end 5 minutter og så banker det på døren, jeg går ud og åbner. "Hej Lauge" siger jeg og giver ham et kram "Heey" siger han stille "Skal vi sætte os ud" spørger jeg og smiler "Øhm jo ja" siger han, man kan tydeligt høre og mærke på ham at han er nervøs og anspændt.
Vi sætter os ud på terrassen "D/N" siger han stille, jeg nikker "Det var Sofie der kyssede mig, jeg kan ikke sige andet, for det var det der skete, hun stoppede op og så kyssede hun mig" siger han og kigger i jorden "Jeg har mistet min kæreste og min en af mine bedste veninder på det her" siger jeg "Men jeg kan ikke overskue at miste jer begge" siger jeg igen "Lauge forfanden jeg elsker dig jo" siger jeg og rejser mig op og går hen til Lauge og kysser ham blidt på munden. Jeg trækker mig igen fra kysset "Jeg elsker dig" siger han "og jeg elsker dig" svare jeg.WOOOW JEG HAR IKKE OPDATERET LÆNGE. 860 læsere det er sindsygt jo! Af hjertet tak! Nå men et lidt kort kapitel i dag, men der skulle simpelthen bare noget op! Håber i har det godt!
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...