Vi er lige trådt ind af døren hjemme hos mig "VI ER HJEMME" råber jeg. Mine og thors forældre og Krista og Karl er ikke hjemme. "VI" råber Thor tilbage "JA TEO OG JEG" råber jeg. "Grineren nok i råber til hinanden istedet for at han kommer ned eller du går op" siger Teo og griner.
Vi går op på værelset og lægger os i sengen og jeg åbner min macbook og finder Netflix. "Hvad skal vi se" spørger jeg "ved ikk noget sjovt " siger han og finder en film og sætter den på. Teo tager et billede af mig og efter lidt tid blinger min mobil og der står at Teo har tagget mig på er billedeTeodorandersen: Kvalitid med hende💔😴 @ditinstagramnavn
Dit instagramnavn: Taknemlig❤️
||||
"D/N vågn op" hører jeg en stemme sige. Jeg åbner mine øjenlåg og finder ud af at jeg har sovet under det meste af filmen. "Jeg skal til at hjem nu" siger Teo og griner lidt "ej fuck undskyld jeg var bare vold træt" siger jeg "det okay" siger han og jeg følger ham ned til døren "farvel Teo vi ses snart forhåbenligt og tak for hjælpen med Lauge og Anthon og det" siger jeg og krammer ham "selvfølgelig bare skriv ikk" siger han "skal jeg nok" siger jeg og åbner døren og Teo smutter "vi ses" siger vi i munden på hinanden. "Hvad er der mellem dig og Anthon" hører jeg en stemme sige, det er Lauge. Han må have overfører min og teos snak. "det er noget mellem Anthon og jeg og noget jeg skal tænke over" siger jeg "har i kysset til festen der" spørger han "og hvad hvis vi har Lauge, det er åbenbart ikke forbudt når man er i et forhold" siger jeg ret højt og med en lidt hård tone "D/N du ved godt jeg fortryder det så meget" siger han "ja den er forstået" siger jeg og går forbi ham og op på mit værelse. Jeg tager nattøj på og lægger mig i min seng og der går ikke længe for at jeg falder i søvn.
Lidt kort kapitel men det håber jeg er okay! SYNES I AT LAUGE OG D/N SKAL FINDE SAMMEN IGEN ELLER SKAL D/N FÅ NOGET MED ANTHON?? GIV JERES MENING!!!
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...