Pigehygge og drengehygge

635 8 0
                                    

Jeg vågner op, ved at jeg kan høre noget musik. Jeg rejser mig op af sengen og selfølgelig kommer musikken inde fra thors værelse. Jeg banker ikke engang på, men gør bare ind og Thor ligger bare i sin seng med sin mobil og høre det højeste musik. "Thor vi er nogen i huset der gerne vil sove" siger jeg lidt surt "Undskyld D/N klokken er altså 11:30 og jeg synes du skulle op" griner han. Jeg går ind på mit ejet værelse og hvis i ikke har bemærket det er jeg en type der er meget morgensur. Jeg tænker at nu jeg er alligevel er vågen, kan jeg ligeså godt gøre mig klar. Jeg går ud på badeværelset og tager et hurtigt bad og tørre mit hår og går ind på værelset. Jeg finder nogen sorte jeans og en strik trøje og hopper i det |Se billedet| og så går jeg igang med makeuppen. Det bliver ikke et så voldsomt udseende jeg laver mig i dag, for jeg skal jo bare hjem til Victoria og vi har set hinanden fra vores grimmeste sider.

Jeg går nedenunder og skære lidt frugt og sætte mig hen til bordet og sætter mig ned og spiser min frugt. Mens jeg sidder der får jeg en snap fra Anthon hvor han skriver "Hva skal du så lave i dag?" Jeg magter ikke at skrive så jeg vælger at sende en video, hvor jeg siger "Øhm jeg skal hjem til Victoria og hygge, hvad med dig" og trykker send. Thor kommer ned i køkkenet og tager sig noget morgenmad og sætter sig overfor mig. Anthon har sendt mig en video som svar, så jeg ser den selfølgelig han siger "Ej hvor hyggeligt, jeg skal til noget drengehygge hos Lauge her senere" siger han jeg skriver bare "Lyder også rigtig hyggeligt". "Hvaaa D/N dig og Anthon er også blevet gode venner siden sommerhuset" siger han "Ja jeg synes Anthon er en rigtig god ven" svare jeg og smiler "Det er han også, og jeg er faktisk glad for at vi kan "dele" venner" siger han og griner lidt "Er jeg også" svare jeg "øhm jeg skal være sammen med Sofie i morgen" siger Thor ud i det blå "altså Sofie min veninde" spørger jeg og tager en bid frugt "Ja hende Sofie" siger han og griner lidt "Hyggeligt dejligt du også kan lide mine venner" griner jeg og det griner vi lidt over, for den sommerhus tur har virkelig blandet os alle, hvilket jeg er rigtig glad for, for jeg har aldrig sådan snakket så meget med thors venner, men efter sommerhuset snakker jeg jo nærmest ikke med andre.

Jeg er på vej hjem til Victoria. Jeg banker på døren og hun åbner ret hurtigt "Heeej søde" siger hun og krammer mig "Heeej smukke, lang tid siden" siger jeg og smiler. Vi går op på hendes værelse og snakker og snakker og snakker og så snakker vi lidt mere. "Okay Vic er der noget mellem dig og Teo" spørger jeg, jeg kan se hun rødmer "DET ER DER" råber jeg og griner "Ja det er der nok lidt, han er ihvertfald rigtig sød" siger hun "Jeg er glad på dine vejene smukke" siger jeg og krammer hende

THORS SYNSVINKEL
Jeg er lige kommet hjem til Lauge, de andre drenge er kommet, så jeg går bare op. De sidder allerede og drikker og Anthon er allerede godt beruset "Heey Thor" råber de alle da jeg træder ind af døren "Heey drenge" svare jeg og sætte mig på en stol der står på værelset. Vi sidder og drikker, jeg kan efterhånden godt mærke alkoholen og det kan de andre drenge vidst også. "Drenge skal vi ikke gå hjem til Victoria" spørger Anthon og griner "Hvorfor Anth" spørger Lauge og griner "Hende og D/N skulle holde noget pigehygge de to, så kunne vi tage derhjem og joine" siger han. Alle nikker ja til Anthons plan, det lyder jo meget hyggeligt, og jeg elsker jo min søster så det gør heller ikke mig noget. Vi går mod Victoria.

Endnu et afsnit, håber i kunne lide det
Knus💋

Min storebrors ven? Lauge Hansen Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang