Jeg træder ind af døren derhjemme og går direkte op på mit værelse. Jeg smækker mig ned i sengen og åbner min computer.
Jeg tjekker først facebook, men der sker sku ikke så meget, og derefter logger jeg på Netflix og starter et afsnit af orange is the new Black, hvilket er en af mine ynglingsserier.
Det skal så lige siges at Lauge hader den, så den ser vi ikke når vi er samme aha.Da jeg har set godt et afsnit ringer det på døren. Jeg går ned af trappen og åbner døren. Det er selvfølglig Lauge der står der "Hey smukke" siger han og krammer mig "Hej" siger jeg.
Vi går op på mit værelse og Lauge kaster sig i sengen, han klapper på sengen som et tegn på at jeg skal lægge mig, så det gør jeg.
Vi begynder langsomt at kysse, kysset udvikler sig... men så heller ikke til mere.
"Har du haft en god dag" spørger han og kigger mig i øjnene "Den har været okay, altså vi har ikke lavet det helt store, men det var godt at se vennerne igen" siger jeg, han nikker.
Døren går op og Thor træder ind "Hey Lauge jeg vidste ikke du var her" siger han og griner "Ville egentlig bare sige at jeg smutter hjem til Mathilde" siger han igen "Hvem er Mathilde" spørger jeg nysgerrigt "Bare en pige jeg har mødt" siger Thor og rødmer og går ud igen.
"Er de kærester Lauge?" Spørger jeg Lauge med det samme "Tror jeg ikke" griner han.Der er gået et par timer og Lauge skal til at hjem, da han har lovet sin lillebror at hjælpe med nogen lektier og sådan. "Farvel smukke" siger Lauge da han står i døren "Farvel søde, vi ses snart" siger jeg og giver ham et kys på munden "Elsker dig" siger han lige inden han går "Elsker også dig" siger jeg og lukker døren.
Jeg går op på værelset igen og vælger at gå i bad. Jeg barbere også lige mine ben og putter en hårkur i. Da jeg kommer ind på værelset igen tager jeg en badekåbe på. Jeg vælger at tage et instabillede, da jeg føler det er lang tid siden jeg har langt noget op
(Dit Instagram navn): 🌙🌟
Efter jeg har slået billedet op, vælger jeg at lægge mig til at sove, da jeg skal i skole i morgen, og jeg gerne vil være frisk. Godnat.
Håber i kunne lide kapitlet. Tak fordi i stadig følger med. KOM GERNE MED IDEER, DA JEG ER TOM FOR DEM OG DER DERFOR GODT KAN VÆRE TID HVOR DER IKKE BLIVER OPDATERET
Knus💋
ESTÁS LEYENDO
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanficD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...