Det er omkring 2 uger siden vi kom hjem. I aften er der fest hos Anthon.
Jeg ligger i min seng og ser Netflix. Der bliver banket på min dør "kom ind" siger jeg og kigger mod døren "Heey, jeg ville bare lige høre om du kom til festen hos Anth" spørger Thor "øhm jo jeg kommer" siger jeg "super skal vi to følges derhen så" spørger Thor "ja da det kunne være hyggeligt" siger jeg og smiler. "Super, jeg går lige i bad så" siger han og lukker døren.|||||||
Klokken er 17:00 og vi skal være ved festen klokken 20:00. Jeg rejser mig fra min seng og går hen til mig tøjskab. Jeg finder noget tøj jeg kan tage på og lægger det på stolryggen. Jeg finder min badekåbe og går ind på badeværelset. Jeg tager et hurtigt bad og føntørrer mit hår. Jeg går ind på værelset igen og tager tøjet på og lægger makeup og glatter mit hår. Og selvfølglig skal outfittet på Instagram
(Dit Instagram navn): 🍻
Efter jeg har lagt billedet op går jeg nedenunder og spiser aftensmad med familien.
Efter vi har spist går jeg op på værelset og finder en fin taske og tager en læderjakke på og så går jeg ind til Thor. "Er du klar" spørger jeg ham "jaer skal lige have parfume på og så er jeg der" siger han og tager parfume på. Og så går vi ellers mod festen.
||||||
Da vi er ankommet til festen går jeg rundt og siger hej til alle jeg kender. "Heej Anthon, tak for invi" siger jeg "selvfølgelig" siger han og krammer mig. "Ved du hvor Lauge er" spørger jeg ham "på toilettet tror jeg" siger Anthon og plejer i den retning hvor toilettet er.
Jeg trækker i håndtaget, men der er låst. "Lauge er du derinde" spørger jeg og banker på, men der er ingen der svare. Jeg går så rundt på alle værelserne. På det sidste værelse ser jeg det jeg allermest frygtede. Nemlig Lauge og en anden pige. "Fuck dig" siger jeg og smækker døren i og går ned af trappen. Jeg finder Anthon og går hen til ham "fandt du Lauge" spørger han "ja det gjorde jeg desværre" siger jeg "desværre" spørger han "ka han stod og kyssede med en anden" siger jeg og kan mærke at tårene pressede på, men jeg holdte dem inde "hva fuck" siger Anthon ret surt "Det ligemeget Anthon jeg vil nyde mim aften" siger jeg og hiver ham med ud på dansegulvet. I mens Anthon og jeg danser mærker jeg en hånd på min skulder "D/N vi skal lige snakke sammen" siger Lauge "Narh det skal vi så ikke lige, du kan vel se jeg er i gang med noget andet" siger jeg og vender ryggen til igen "fuck hvor du barnlig" siger han "ER JEG BARNLIG DET ER SKU DA IKKE MIG DER GØR OG KYSSER MED ANDRE I MENS JEG HAR EN KÆRESTE" råber jeg og går udenfor.DRAMA, kan i lide det?
ESTÁS LEYENDO
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanficD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...