Jeg vågner ligsom jeg var faldet i søvn, med lauges ene arm over mig og vi lå i ske. Døren går op og ind kommer Thor "go" "øhm hvaaa forstyrre jeg" spørger han lidt vredt "øhm nej jeg er lige vågnet og Lauge sover stadig" siger jeg flabet og Thor går ud igen, jeg kan høre han står i køkkenet og råber "ER DER NOGEN AF JER DER HAR SET NOGET, HAR MIN SØSTER OG LAUGE KNEPPET" råber han, Lauge vågner også. "Har Anthon sagt noget" spørger han stille "Nej, Thor kom ind her for 10 minutter siden og så vi lå i ske" siger jeg, vi lytter igen "Thor slap af, D/N er 17 år hun kan godt styre det, og hvis de så har kneppet eller lavet noget, så er det vel okay" siger Teo, jeg smiler lidt da jeg høre hvad teo siger, han er sku altid så sød "JA MEN HUN KAN DA TAGE EN ANDEN END MIN VEN" råber Thor "Det styre man sku ikke selv Thor" høre jeg Anthon sige ret vredt. Jeg kigger på Lauge som også kigger på mig, jeg smiler og kysser ham blidt på munden "går det for stærkt mellem os" spørger jeg og kigger ned i gulvet "D/N jeg kan lide dig og det har jeg kunnet siden første gang jeg var hjemme hos Thor nærmest" siger han og løfter min hage og giver mig et langt og blidt kys, jeg smiler da jeg trækker mig "vi bliver nok nødt til at gå ud" siger jeg og sukker, Lauge nikker som svar. Da vi kommer ud i køkkenet bliver der helt stille "godmorgen" siger jeg smilende, jeg er fuldstændig ligeglad med hvor sur Thor er "godmorgen i to sovetryner" siger Anthon og krammer mig og kysser Lauge på kinden "Ja de har nok ikke sovet" siger Thor flabet "HØR HER THOR, VI TO SKAL SNAKKE NU" råber jeg "Okay" svare Thor bare og vi går ind på Lauge og mit værelse. "Hvad er der" spørger Thor "hør hvis jeg så kan lide Lauge, hvad er problemet så" spørger jeg "Han er min ven D/N" svare Thor stille "men" jeg kan ikke få andre ord ud "Det er bare svært at forstille sig sin ven og lillesøster kysse og sådan, og hvis i så slår op, mister jeg så Lauge" siger han og jeg kan se en tåre løbe ned af hans kind "men Thor, jeg kan ikke gøre for hvem jeg kan lide og Lauge kan heller ikke gøre for hvem han kan lide, det er ikke noget man selv styre... og selvfølgelig mister du ikke Lauge, hvis i er rigtige venner holder i jo sammen" siger jeg og går hen til Thor og giver ham en krammer, han trækker sig "er du vild med ham?" Spørger han seriøst "Det tror jeg" svare jeg "det okay, jeg skal vende mig til tanken, men Lauge er god for dig" siger han og smiler og det samme gør jeg.
Så var det 3 kapitel af historien, håber stadig i kan lide den!
Knus💋
ESTÁS LEYENDO
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanficD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...