Tour

315 8 1
                                    

I dag starter Thor og Anthons Tour. Lauge skal være dj på Touren hvilket er super fedt. Jeg har også fået lov til at tage med, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til. Tourbussen kommer og henter Thor og jeg her om 20 minutter og inden da skal jeg lige have lagt et insta billede ud.

 Tourbussen kommer og henter Thor og jeg her om 20 minutter og inden da skal jeg lige have lagt et insta billede ud

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Dit Instagramnavn): Klar på Tour med de bedste! @Thorfarlov @Anthonedwards @lauge_hansen ❤️❤️

Jeg går nedenunder med min kuffert med mine ting i og så tager jeg et æble og står egentlig bare og spiser det indtil Thor kommer ned med hans ting "hva er du klar" spørger Thor og smiler "ja jeg glæder mig vold meget" siger jeg "forstår jeg godt, det gør jeg virkelig også" siger han og tager et glas og fylder noget vand i.
Der går ca 20 minutter og så er tourbussen her og vi gør ud af døren og hen mod bilen. "Heeey" råber drengene da Thor åbner døren til bilen "Heey klar på Tour eller hvad" spørger Anthon med overdrevet meget glæde i stemmen "om jeg er" siger Thor og griner. Thor sætter sig på et sæde og jeg går også ind i bilen og kysse lige Lauge hej og sætter mig ellers vedsiden af Thor. Det første sted drengene skal spille er i Aalborg, så nu skal vi på en rimlig lang tur til Aalborg.

|||||

LAUGES SYNSVINKEL:

Jeg sidder og hører musik og er på Instagram, da thors hovede rammer min skulder. Jeg ser at Thor simpelhen er faldet i søvn, jeg griner stille og tager et billede af Thor og lægger det på Instagram.

@lauge_hansen: Han er træt nu, men bare vent Aalborg! @Thorfarlov

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

@lauge_hansen: Han er træt nu, men bare vent Aalborg! @Thorfarlov

Da jeg har lagt billedet op, tager jeg også mig selv i at lukke øjnene.

NORMAL SYNSVINKEL:
Vi har kørt i 2 timer nu og vi er lige holdt ind på en resteplads for at tisse af og strække benene. Jeg træder ud af bilen og det er fantastisk lige at stå op. Lauge kommer og krammer mig bag fra "uh Lauge jeg fik et chok" siger jeg og kysser ham "Sorry" siger han og krammer mig. Vi står og krammer lidt "Nå jeg smutter lige på toilet" siger jeg og går mod toiletterne.
Jeg låser døren op på den bås jeg er har været inde i og går ud og vasker mine hænder. En dør går op fra en af båsene og en pige på omkring 12 år træder ud. "Ej er du ikke Thors lillesøster" spørger hun og vasker sine hænder "jo, jo det er jeg" siger jeg og smiler "ej omg må jeg få et billede med dig" siger hun og rødmer "selvfølgelig må du det" siger jeg, vi tager et billede "Jeg skal faktisk til Aalborg koncerten i aften" siger hun "nåh så kan det være vi ses, tourbussen og jeg er på vej til Aalborg nu" siger jeg og smiler "mener du så at Thor og Anthon er her nu" siger hun og hviner "ja de er på p pladsen du kan bare gå med mig så kan du lige få et billede" siger jeg og smiler "ej omg tak" siger hun og følger efter mig.
"Hey drenge jeg mødte lige en sød fan på toilettet og hun vil meget gerne have et billede med jer, hun er på vej til Aalborg koncerten også" siger jeg. Drengene siger hej og får taget billeder osv og så går turen ellers videre mod Aalborg.

Håber i kunne lide kapitlet

Min storebrors ven? Lauge Hansen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora