Jeg kan høre det banker på døren og jeg bevæger mig nedenunder. Thor har allerede åbent døren, og lukker Anthons familie ind. Jeg krammer dem alle og så sætter vi os ind i stuen og får lidt vin og snakker. Min mor er ret gode venner med Anthons far, så det er derfor de kommer til middag hos os. Jeg er så bange for at Anthon eller Thor nævner noget med Lauge, for ingen af de voksne ved noget om det. "Hva med dig D/N har du fået en kæreste så" spørger Anthons far "Nej det har jeg ikke" siger jeg mens jeg griner, jeg kan se Anthon skal til at sige noget, men Thor når lige at puffe til ham. "Så er maden klar" siger min mor, og så sætter vi hos egentlig til bords. Jeg sidder vedsiden af Anthon og Asta og overfor min mor. De voksne sidder og snakker ret meget om noget arbejde og sådan. "D/N var det hyggeligt hos Lauge" spørger Anthon lavt, så de voksne ikke høre det "Ja det var enormt hyggeligt" smiler jeg, Anthon smiler bare som svar. Anthon er den af Thors venner jeg har haft allermest at gøre med, han har været meget hjemme ved os, og vi snakkede også meget inden sommerhuset, så jeg deler ret meget med Anthon. Han er trods alt kun 2 år ældre end mig. "Hvad lavede i så" spørger Anthon igen "øhm vi så film og snakkede bare og sådan" siger jeg og tænker på om Lauge måske har fortalt at vi har haft sex "Okay det lyder da hyggeligt" siger Anthon. Jeg tror han ved det, men jeg vil ikke selv bringe det på banen.
Klokken er blevet 20:00 "Tak for mad" siger jeg og rejser mig, da jeg gerne lige vil nå at gøre mig helt klar til festen. Jeg går op og finder et andet sæt tøj. Det bliver en lædernederdel og en hvid top og så glatter jeg lige mit hår en ekstra gang.
Det banker på min dør og Thor og Anthon kommer ind "D/N Lauge er der ude og vi skal gå nu" siger Thor og så går vi nedenunder jeg tager min pelsjakke på og går med drengene ud "Heey smukke" siger Lauge og kysser mig på munden "Heey" svare jeg og smiler. Jeg kan se på Thor at han stadig skal vende sig til det her, for han smiler ikke. Vi går mod munkes hus og på vejen tager Lauge min hånd, jeg kigger op på ham og smiler og han gengælder smilet.Hej skønne læsere! Så er der endnu et kapitel ude! Husk at skriv en kommentar hvis i har noget i vil ud med! Husk at vote kapitlet hvis i kunne lide det
Knus💋
YOU ARE READING
Min storebrors ven? Lauge Hansen
FanfictionD/N er 17 år og går i 2g på øg. D/N er så "heldig" at have selveste Thor Farlov som storebror. Thor og D/N har et rimeligt godt forhold til hinanden, da der kun er 1 år mellem dem. De deler en masse venner. Men Thor har en ven som D/N særligt ligger...